Gå til innhold

Vil bare til mamma i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn i barnehage. Mannen min og jeg jobber så og si på samme sted, så flere dager i uka henter/bringer vi sammen. Vi har et barn på småbarn og et på storbarnsavdelingen. Når vi henter hver for oss blir barna glad for å se den av oss som henter, men når vi henter sammen skal begge til meg. Lillegutt holder henda ut og hyler hvis jeg ikke tar han, og storebror kan nesten ignorere pappaen hvis jeg er der. Eldste er ikke typisk mammadalt i utgangspunktet. Dt ender meg at jeg har minste på arma og holder største i handa mens far bærer skift. Vet han synes dette er litt kleint, ser ikke ut som noen vil til han.. Mannen har antydning til sosialt fobi i utgangspunktet, hjelper ikke akkurat på..

Noen som har opplevd det samme? Ev noen som jobber i barnehage? Ser dette snålt ut? Pappaen er en flott pappa, men mer innadvendt og ikke så pratsom som meg. :)

Anonymous poster hash: 3978b...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Anonymous poster hash: 3978b...545

Skrevet

La mannen gå inn og hente alene en periode mens du venter i bilen.

Skrevet

Her er det også sånn og har alltid vært sånn, med alle tre ( fjerdemann er baby ennå). Tror det er ganske vanlig at barna er mammadalter. Mine er litt vel mye mammadalter, de vil helst at jeg skal gjøre alt, selv om de har en topp pappa. Har blitt bedre ettersom de har blitt større da heldigvis, men eldstejenta er fortsatt veldig mammadalt, bare meg hele tiden og hun er snart 8 år....

Anonymous poster hash: c849f...efb

Skrevet

Min yngste er omvendt. men jeg tar det ikke til meg  :-)

Anonymous poster hash: f01dd...91a
Skrevet

Slik en min jente på 3.5 år også

Anonymous poster hash: 3018b...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...