Gå til innhold

33 uker å brennende ,sviende følelse nederst i magen..

Anbefalte innlegg

flere som opplever det..kommer bare sånn plutselig..når jeg sitter i sofan f.eks. er ganske vondt..kjenner ut som d brenner innvendig nederst i magen..er så vondt av og til at jeg må småpuste meg gjennom det..hva i all verden kan det være? fler som opplever det?

takk får svar :)

Anonymous poster hash: 3cae5...0b9

Fortsetter under...

Ei venninne fikk det der 3-4 uker før fødsel og det var visst bekkenløsningen sa hu.. Sånn brennende følelse foran ved skambenet... Jeg har ikke opplevd det.. Enda.. Har bekkenløsning men foreløpig har det kun vært vondt på de vanlige stedene for å si det sånn :)

det hender jeg får en lignende følelse i allefall.

nesten som skikkelig mageknip ala diare/luftsmerter og får en intens brennede følelse.

dette har kommet hvis jeg har presset meg for mye, gått for mye, spist alt for mye o.l.

men hva det er for noe det vet jeg jeg ikke ;)

det går i allefall over etter en stund men det er dritt vondt når det står på.

Har du sjekket urinen i det siste? Kan være uvi. Høres ihvertfall sånn ut for min del. Det startet slik i begge svangerskap.

Om du ikke vil til lege kan jeg anbefale stix fra apoteket. Da får du raskt svar uten å måtte vente lenge hos en lege. Blir den positiv må du selvfølgelig dra, men er den negativ så har du spart den turen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...