Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #26 Skrevet 30. september 2013 Hjertet begynner ikke å slå før barnet er født, så den må du lenger ut på landet med... Anonymous poster hash: 10ca5...865 Håper du tuller nå?????? Anonymous poster hash: 944a5...3a5 Haaahahaha! Vet ikke hva som er mest moro her; førstemann med sans for humor eller nr to som ikke skjønte ironien...ler meg ihjel! Takk for kveldens beste latterkule!!! Men...nå har jeg sett så mange steder at fagfolk fraråder bruk av disse lytteapparatsakene på egenhånd pga stråling og abortrisiko osv. Hvis man er så bekymret for liv så bør man vel kanskje la det være da eller? Just saying... Anonymous poster hash: 85929...77b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #27 Skrevet 30. september 2013 Syns dette bare ble teit! Skull bare dele noe positivt jeg har opplevd etter en tung uke, men ble jo helt slaktet her!! Jaja takk for meg HI Anonymous poster hash: e3730...94f
Ahsoka Skrevet 30. september 2013 #28 Skrevet 30. september 2013 Vil bare støtte opp her. I forrige svangerskap hadde jeg angel sound. Fikk frem hjertelyden i 6 uke. Var hos legen dagen etterpå, hørte samme lyden. Men må spørre. Hva er greia med den frekke tonen til noen av dere her inne ? Vi burde jo støtte opp om hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå