Gå til innhold

Jeg fant hjertelyden i uke 6.....utrolig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slik dings du kan høre etter hjertelyd med hjemme og etter en liten stund fant jeg en hjertelyd mellom 130-160, den var der i ca 15sek, fant den igjen en liten stund etter på også!!! Utrolig!! Dere drenger ikke tro meg, men ble så gira og glad at jeg måtte bare fortelle det en plass!! Jippi!!!! :) :)

Anonymous poster hash: e3730...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oiii d var tidlig..trodde ikke det var mulig jeg :)

Anonymous poster hash: a611b...515
Skrevet

Så gøy :) Ulempen med å finne den så tidlig er at hvis du ikke finner den når du leter etter den neste gang så blir man fort bekymret. Legen lyttet etter hjertelyd på meg i uke 8 og fant den. På tidlig UL i uke 10 og OUL ble jeg satt tilbake 2 uker, så jeg var i uke 6 på det tidspunktet jeg også.

Vet ikke om det har noe å si at jeg var veldig slank og livmoren allerede var kommet opp fra bekkenet.

Anonymous poster hash: 78abd...df8
Skrevet

Jeg bare teste fordi jeg har slete med blødninger i 1uke nå og er sikker på at jeg mistet, tenkte at det kan jo ikke skade å prøve før jeg mister alt håp her...og plutselig fant jeg hjertelyd, utrolig! Tørr ikke helt å slappe av alikevell, men det gir meg ett lite håp om at dette kan gå bra! Utroli gøy å høre at du også har funnet hjertelyden så tidlig...gir meg ett ekstra håp om at jeg ikke innbiller meg dette ;) tusen takk for fine svar :)

Skrevet

Du har trolig bare hørt lyd fra en av dine egne blodårer. Det er for tidlig å høre hjertelyden om du ikke er en ekspert på området. 

Anonymous poster hash: f0d9a...c20
Skrevet

Da er jeg nok ekspert ;) hehe

Skrevet

Da er jeg nok ekspert ;) heheAnonymous poster hash: e3730...94f

Sant, vi trenger ikke tro deg!!

Anonymous poster hash: f0504...8d2

Skrevet

Nei absolutt ikke, tror det dere vil ;) hehe...fornøyd er jeg uansett ;)

Skrevet

Jeg må si jeg tviler, alternativt er du lengre på vei enn du tror. Hjertet begynner ikke å slå i det heletatt før i midten av uke 6. Hjertefrekvensen du hørte er også for høy i forhold til normalen for et foster på den størrelsen (hele fosteret er under en halv cm).

Anonymous poster hash: 4091f...c5d
Skrevet

Hjerte begynner å slå dag 25, det er da ikke midt i uke 6! Jaja ;)

Skrevet

Hjertet begynner ikke å slå før barnet er født, så den må du lenger ut på landet med...

Anonymous poster hash: 10ca5...865
Skrevet

FInt for deg at du tror du hører noe, bra for oss at vi vet du tar feil. Hadde vi trodd deg hadde vi vært idioter hele gjengen.  :lol:

Anonymous poster hash: 21262...230
Skrevet

Hjertet begynner ikke å slå før barnet er født, så den må du lenger ut på landet med... Anonymous poster hash: 10ca5...865

Håper du tuller nå??????

Anonymous poster hash: 944a5...3a5

Skrevet

Litt spesielt egentlig. Men den du bruker, får du opp antall slag ellerbare tipper du? For 130-160 hørtes veldig rart ut,...

Anonymous poster hash: 988d0...87b

Skrevet

Oj veldige komentarer da, hehe er da ikke noe å bli så hissig for, jeg har da ikke gjort noen noe vondt, bare delt min opplevelse!! Slapp av, dersom jeg tar feil er det nå bare meg det går utover ;)

Skrevet

Det er fysisk umulig å høre hjertelyd så tidlig.

Men selvfølgelig er nok barnet helt frisk likevel ;)

Anonymous poster hash: cf28d...276
Skrevet

Får opp tall alt mellom 130-160, låg lengst på 149.

Skrevet

Hæ? Mener du at hjerte ikke begynner å slå før barnet er født??? Sate på at du tuller.....for din del liksom ;)

Skrevet

Tja, skal ikke si jeg ikke tror deg jeg.. For det kan to tenkes at svangerskap hos troll er annerledes enn hos oss mennesker!..

Anonymous poster hash: 3b4ca...a6f

Skrevet

Herregud bli voksen!! Barnslig utsagn, usakelig!!!

Skrevet

Hæ? Mener du at hjerte ikke begynner å slå før barnet er født??? Sate på at du tuller.....for din del liksom ;)

Jepp, det mener jeg, det fortalte legen til meg nemlig. Han som jeg gikk til kontroll hos i alle mine 5 svangerskap.

Skrevet

Jepp, det mener jeg, det fortalte legen til meg nemlig. Han som jeg gikk til kontroll hos i alle mine 5 svangerskap.

Vil på det aller varmeste anbefale deg å bytte lege;)
Skrevet

For en usaklig diskusjon rundt noe som HI forsøker å dele som et gledelig budskap.

Skjerp dere damer!

Jeg har hørt om flere som har funnet hjertelyden i uke 6/7 med Angelsounds. Kanskje HI er lenger på vei enn 6 uker?

Anonymous poster hash: 8c6c0...b1b
Skrevet

Hehe ja bytt lege ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...