Gå til innhold

Har mange venner men enda ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mange venner, et knippe ganske nære. Men enda føler jeg meg ensom.

Anonymous poster hash: 56874...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du føler deg ensom! Når jeg flyttet bort for å studere hadde jeg kjæreste og hadde noen venner der og god kontakt med familie og venner hjemme men følte meg fortsatt mye ensom.

For meg ble det bedre når jeg begynte å jobbe og fikk et godt nettverk der og da visste jeg også at jeg snart skulle flytte hjem. Har nok ikke noen gode råd til deg. Men det er veldig trist at du føler deg ensom og du er ikke alene! Det er mange spm føler seg ensom. Kan du snakke med noen om dette? Kanskje hvis du sier det til noen så er det noen som kan gjøre noe for å hjelpe deg...?

Anonymous poster hash: e5ce1...b93
Skrevet

Flytter selv fra hjemplassen til et annet sted,skaffet meg et nettverk.

så ble det slutt med barnefar,har enda nettverket og venner her.Og fra der jeg er opprinnelig fra.

Men ingen familie her,ganske ensomt på kveldene.Føler meg veldig alene allikevel

Skikkelig kjip følelse

Skrevet

Mit beste råd er at du engasjerer deg mer i å være der for andre. Se deg om etter noen som trenger en venn eller noen til å hjelpe seg. Ofte er følelsen av ensomhet mer en følelse av at ingen trenger oss enn av at vi må være for mye alene.

Anonymous poster hash: 43cdb...197
Skrevet

Er vel der mye av problemet er,at jeg bruker mer tid å stille opp for andre at jeg glemmer meg selv litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...