Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #26 Skrevet 30. september 2013 Jeg bidrar økonomisk nå også .. med aap intil videre og vi klarer oss. Jobb skal jeg selvsagt skaffe meg. Muligens ikke før baby er her osv , men jeg står på begge beina. Godt plantet til jorda og tar stort sett alltid de rette valgene Jeg ser absolutt hvor ødeleggende dette er, og jeg håper bare hu skal komme raskt over det.. merkelig nok, hadde det vært de barna til søstra, som hadde fått 3, så hadde det vært en UTROLIG glede fra hennes side jeg er vant til det.. jeg fremstår hun som kanskje slem nå, men hun stiller opp i alt jeg vet så og si og har hjulpet meg med masse.. j skylder hu no penger også, men merker nå at de skal søren meg betales tilbake fortere enn npe, bare for å vise at... jeg klarer meg. For det gjør jeg!! Alt jeg ønsket meg var en litt..lystigere tilbakemelding Anonymous poster hash: 553f4...c08 Høres ut som du klarer deg bra da så gled deg over babyen. Hennes tap Anonymous poster hash: a4824...dac
Gjest FinogFjong Skrevet 30. september 2013 #27 Skrevet 30. september 2013 Gratulerer! Bare for å ha sagt det, din beste venn støtter deg UANSETT hva! Du skal IKKE trenge å være redd for hva du skal si til denne, uansett forventninger til deg! Jeg ville gjettet på at din mor ikke maktet å få fler enn ett barn, og kjenner på misunnelsen og tapet over dette ovenfor deg. Fint at din mor evner å skryte litt av deg innemellom, men at hun stadig bidrar til å trekke deg ned, er ikke greit! Rett opp ryggen jente, og bær frem barnet ditt med glede og stolthet! Småting som penger og jobb løser seg nemlig alltid, og tro meg, i det lange løp er det familie som teller...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #28 Skrevet 30. september 2013 Takk for svar ja, jobb pg økonomi osv ordner seg og jeg er veldig innstilt på å klare det også vi har det meste etter de to andre og trenger vi noe har vi ingen problemer med å kjøpe det heller:) hun kommer nok over det og med tiden blir hun like glad o denne som de to andre sommerfuglene mine jeg er overlykkelig over å være gravid og teller dagene håper bare det hele går bra (svangerskapet altså) takk for støtten:) fokuset skal være på de vakre barna mine og det gode forholdet til familien ( etter sjokket hae lagt seg hehe) Anonymous poster hash: 553f4...c08
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #29 Skrevet 30. september 2013 Kanskje moren din er skuffet siden du sendte en sms? Hvorfor ringer du ikke eller sier det når du treffer henne? Synes det er rart å overbringe så hyggelige og store nyheter på sms Anonymous poster hash: 66847...116
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #30 Skrevet 30. september 2013 Har snakket med hun nå, og hun tenker på alt dette med økonomi når de blir eldre.. Himmel, jeg skal jo gjøre noe ut av livet mitt!! Hun sa da hu var ikke veldig fornøyd og at dette ikke var det hun ønsket for meg eller håpet skulle skje, men.. Det går seg nok til! Anonymous poster hash: 553f4...c08
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #31 Skrevet 30. september 2013 Føler med deg:( sånn er min mamma også. Da vi gledstrålende fortalte at vi skulle ha barn med nr 1, svarte min mor bare surt, og kontaktet meg ikke på mange uker.. Jeg er livredd for å gjøre noe "galt" overfor moren min, og synes det er forferdelig å ha det sånn:( Min mor stiller også opp masse, men for meg er mye likevel ødelagt mellom oss, fordi hun ikke godtar at jeg tar selvstendige valg i livet. (og jeg har høy utdannelse og en god jobb, tør ikke tenke på hvordan hun ville reagert om jeg hadde droppet det for å bli hjemme med barn..) Anonymous poster hash: 933ce...9e4
magica fra tryll Skrevet 30. september 2013 #32 Skrevet 30. september 2013 Tja,-hva med å kutte navlestrengen?? Det er greit å være voksen selv når man får barn. Herregud,-ja, det er da jammen DITT valg og DITT liv?? Moren din har da virkelig ikke noe med å blande seg i hvordan du velger å leve når du er voksen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå