Gå til innhold

Jeg besvimte i dusjen igår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dumt spm, men er det veldig uvanlig å besvime tilsynelatende uten grunn?

Jeg hadde drukket under en halv flaske vin, og var bare litt brisen. Også hadde jeg nok spist litt dårlig i løpet av dagen. Men jeg følte meg ikke uvel, annet enn litt trøtt tidligere på kvelden.

Det merkelige er at jeg ikke fikk det typiske forvarselet når man føler at man skal besvime. Jeg rakk bare å tenke i ett sekund at jeg måtte ut av dusjen, så forsvant jeg. Veldig merkelig følelse etterpå... Jeg var visstnok borte rundt 20 sekunder.

Har noen opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 907ab...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en kombinasjon av lite mat, alkohol og for varmt vann? Er ikke uvanlig at folk besvimer i dusjen pga for varmt vann.

Anonymous poster hash: afc38...94a
Skrevet

Er ikke uvanlig å besvime i dusjen o.l. Temp.forandringen som plutselig kan komme kan gi blodtrykksfall..

Anonymous poster hash: 9c15e...bcf
Skrevet

Jeg  har opplevd noe lignende. Hadde ikke konsumert alkohol da og jeg følte meg svimmel. Men plutselig var  jeg borte noen sekunder og  satt på gulvet i dusjen da jeg kom til meg selv, dette er noen år siden. Jeg nevnet det for legen, og han trodde det kunne komme av plutselig akutt blodtrykksfall.... som ikke er noe farlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...