sigboh Skrevet 30. september 2013 #1 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Hei! Jeg er en jente på 20 år som er nyinnflyttet til sarpsborg og har nylig tatt fagbrev som helsefagarbeider. Jeg har mye fritid til overs og er veldig glad i barn, ønsker derfor å kunne være barnevakt for familier som trenger dette. Jeg er også fortiden arbeidsledig så jeg er tilgjengelig til heldagspass når mor/far er i jobb og barnet deres enten ikke har fått barnehageplass eller av andre grunner.Jeg har noe erfaring med barnepass, da jeg passet noen små jenter for en tid tilbake. Disse var 3 og 5 år. Har også litt erfaring med yngre barn da jeg har mange veninner og noe familie med småbarn. Som yrkestittelen min tilsier, er jeg en omsorgsperson som er glad i å jobbe med mennesker og trives godt i situasjoner hvor jeg kan hjelpe andre. Har også erfaring med barn med utviklingshemninger da jeg har en bror som har ervervet hjerneskade og har som følge av dette også blitt fysisk handikappet. Ta gjerne kontakt med meg på e-mail : [email protected] hvis du har spørsmål eller vil vite mer om meg og mitt Sigrid. Endret 30. september 2013 av sigboh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084867-barnepass-i-sarpsborgfredrikstad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå