Gå til innhold

Bilde: "utflytende" rosa strek på billig-test.. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Tok en test 8 dpo. Får opp en rosa strek, svaak, men tydelig rosa. Problemet er at jeg synes streken er litt utflytende i fargen. På en måte er streken litt mer rosa øverst og nederst og mindre i midten. Synes også den flyter litt ut "kantene".. Er hvertfall ikke så perfekt som den kontrollstreken. Hva betyr dette da? Er det en klassisk lure-strek? Aldri fått opp noe annet enn grå skyggestrek før, så hoppet litt.. selv om det er veeeldig tidlig. Dårlig mobil-bilde, men dere ser vel hva jeg mener...post-42-0-71976700-1380538961_thumb.jpg

Anonymous poster hash: c534a...601

Fortsetter under...

Hei! Så spennende :) Men, får ikke sett bildet ditt.

Sjekk denne beskrivelsen om hvordan du enkelt kan legge inn bilde http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144084587-vi-vil-se-dine-bilder-slik-gj%C3%B8r-du-det-d/

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Hvorfor plager vi oss selv med disse testene med streker?  :-P ta en CB digital, -med eller uten ukeindikator, begge forteller deg at du er: gravid, eller ikke gravid. så slipper man å lure. Jeg får heller ikke opp bildet ditt, men jeg har lært at en strek alltid er en strek, svak eller sterk. Tok TRE rfsu-tester (var helg, og apotekene hadde stengt) og alle tre var SVAKT positive, men så svake at jeg nesten trodde at jeg fantaserte at strekene var der. Med en gang apoteket åpnet mandag morgen var jeg på plass og skaffet en CB digital som bekreftet at jeg er gravid :) 

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...