Gå til innhold

jævla f****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at tidligere i høst var gubben på tur, og ble kjent med endel nye folk.Her også en jente fair enough .Men nå har det seg sånn at de skriver endel på fb.

Hun er gift, men så kommer greia.

Hun sitter å fisker ettee komplimenter fra min mann.

litt sånb huff følte meg ikke vel i den kjolen jeg hadee.

føler meg litt bollete blaablabla.. sorry men hallo dette er min mann.. og hvorfor snakke med en du knapt kjenner??

Og det verste han går faen rett på å begynner gi f**** komplimenter.

Litt sånn du er ikke bolle du,ganske fin og stram kropp!!

Også skjønnern ikke at han tråkker over en grense!!!!

Er sååå sint

Anonymous poster hash: e4932...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel heller sagt "jævla dustemann".

Anonymous poster hash: df709...ce1
Skrevet

Sier duste begge 2,denna kjerringa ver hvem jeg er !!! Lyst å klinke ned begge

Skrevet

Er den komentaren så gal? Hvis det ligger på det nivået ser jeg ikke problemet. Det er noe man kan si til hvemsomhelst uten noen baktanker.

Anonymous poster hash: f2064...6f3
Skrevet

Hadde du reagert likens hvis det hadde vart en mann med dårlig selvtillit som fisket etter bekreftelse fra din mann? Jeg trur du føler deg truet fordi det er en kvinne ,og det kan jeg skjønne. Men synes ikke det som er blitt sagt mellom dem er noe galt, eller noe å reagere på sånn egentlig.

Anonymous poster hash: feeb2...fcc

Skrevet

Send nakenbilder av deg selv til mannen hennes.

Anonymous poster hash: a9acc...471

Skrevet

Om det er det eneste ser jeg ikke helt problemet... Er du redd det skal utvikle seg til noe mer? Til noe seksuelt? I så fall bør du si det til ham...

Anonymous poster hash: e34e7...37b

Skrevet

Så dere over her mener det er greit for et kvinnfolk å igle seg på en gift mann? Og helt greit at mannen sier at hun har en stram og fin kropp?

Bevares...

Anonymous poster hash: 517a4...e7b
Skrevet

Virker som om hun søker bekreftelse fra andre hold enn sin mann, mange kvinner gjør det når forholdet er så stabilt at man er vant til parten sin, og finner en "perfekt" uansett hva. Trenger ikke være flørting med din kjære, eller at hun har et dårlig ekteskap, men rett og slett at hun trenger bekreftelse som kvinne.

Anonymous poster hash: fb25d...a67
Skrevet

Så dere over her mener det er greit for et kvinnfolk å igle seg på en gift mann? Og helt greit at mannen sier at hun har en stram og fin kropp?

Bevares...

Hvis du mener å prate på vis FB er "å igle seg" så, ja, det er helt greit. Det er lov å ha venner selv om man er gift.

Skrevet

Synes du virker i overkant usikker på deg selv jeg da.

Og kontrollerende.

Gjør han dette åpenlyst mens du ser på så er det vel ikke farlig?

Eller er det sånn at du snoker i hans fb....?

Anonymous poster hash: 5e174...b8d
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke hennes kommentar er så ille jeg. Mange kvinner med dårlig selvtillit kan finne på å fiske etter komplimenter fra hvem som helst.

Det er vel heller han som er idioten, og "igler seg innpå" henne, som svarer på den måten han gjør.

Det er han du bør "ta", om noen.

Anonymous poster hash: df709...ce1
Skrevet

Føler meg langt fra usikker. Men liker dårlig at jenter søker bekreftelse hos min mann!

I tillegg til at han da gir sånn type oppmerksomhet.

For meg er det ikke normalt i et forhold !!!

Skrevet

Rart å se så mange damer som ville akseptert at en mann ga komplimenter og oppmerksomhet til andre damer.

søker dere bekreftelse av andre menn på fb og ??

Skrevet

Bevares...

Hvis kroppen er stram og fin, så er det vel helt greit å kommentere fakta? man blir da ikke blind selv om man er i et forhold.

Anonymous poster hash: 821f6...f18

Skrevet

Så om de søker det hos en annen sin mann er det greit? Virker på meg som om du ønsker han skal ha deg som en "alt oppslukende" person i livet sitt.

Anonymous poster hash: fb25d...a67
Skrevet

Bevares...

Hvis kroppen er stram og fin, så er det vel helt greit å kommentere fakta? man blir da ikke blind selv om man er i et forhold.

Anonymous poster hash: 821f6...f18

Selvfølgelig blir man ikke blind, men av respekt for partneren sin så bør man ordlegge seg annerledes. 

Skrevet

Dette er selvfølgelig ikke ok. Hvorfor i all verden skulle de snakke sammen på den måten ??? Slike kommentarer får man så klart fra partneren, evt fra en god venninne.

Anonymous poster hash: 7f592...1b1
Skrevet

Jeg syntes faen at 80 % av mannfolk har bedre kropp enn gubben men ville da ikke sitti å.sagt det til mannfolk hverken på fb eller andre steder!

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ikke syns dette er greit, HI. Men jeg hadde nok først og fremst rettet mitt sinne mot mannen, og ikke kvinnen.

Anonymous poster hash: 8adcc...8c1
Skrevet

Jeg syntes faen at 80 % av mannfolk har bedre kropp enn gubben men ville da ikke sitti å.sagt det til mannfolk hverken på fb eller andre steder!

Trenger da ikke sammenlikne med mannen, men å gi folk komplimanger er da bare hyggelig. Hvorfor ikke glede folk hvis du kan? 

Skrevet

Trenger da ikke sammenlikne med mannen, men å gi folk komplimanger er da bare hyggelig. Hvorfor ikke glede folk hvis du kan? 

Man kan godt gi komplimenter, men da bør man ha respekt for kvinnen/mannen i sitt liv. Å si at noen har stram og fin kropp er faktisk å gå over grensen.

Skrevet

Jeg forstår godt at du er sint. Her hadde det blitt månelyst!

Men jeg forstår faktisk ikke hva han har gjort på tur uten deg? Her er vi gift og vi drar ikke på turer, besøk osv uten at den andre er med. Det ser vi på som en selvfølge begge to at man ikke gjør.

Skrevet

Jeg mener det er forskjell på hvordan man skal gi komplimenter når man er i et forhold der man skal respektere partneren sin.

Det hadde vært mye bedre om mannen til HI hadde svart  "Du så  bra ut i kjolen", i steden for "Du har stram og fin kropp". Det siste komplementet fokuserer  på hennes kropp i steden for kjolen, noe som igjen gjør tonen mer flørtende, noe som tydeligvis ikke er greit for HI.

Anonymous poster hash: 8adcc...8c1

Skrevet

Sjeldent noe som er mer trasig og flauere enn mennesker som fisker etter komplimenter fra andre. Det være seg både menn og kvinner. Lyser jo lang vei at de har dårlig selvtillitt.

Har ei venninne som er sånn, og som alltid har fisket etter komplimenter fra min mann. Og det er utelukkende bare pinlig å høre på. Type "Åh, jeg er så feit" og "Åh, jeg er så stygg". Sånne utsagn som bare henger i lufta, helt til noen MÅ avkrefte dette selvsagt :P Og det er alltid min mann hun sier sånt til.

Skjønner ikke at de ikke hører hvor feil det blir liksom :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...