Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #26 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg vet det ikke er dette du lurte på, men jeg kjøpte meg vintejakke på cubus for 2 år siden, og den er like fin og varm enda..jeg er veldig tynn og fryser lett, men den kan jeg faktisk ha en tynn bomullsgenser under på de kaldeste dagene, og likevel holde godt på varmen Tror den kostet rundt 800 kr.. Ellers har du jo fått mange supre svar Så regner med du finner den beste løsningen for deg selv Anonymous poster hash: 68053...7af Ja jakken jeg har hatt inntil nå, er fra h&m. Den kostet da 499 kr, Jeg og venninnen min byttet jakke en gang vi var på hytta vår i Strømstad på senhøsten ved vannet, hun hadda canda goose, og hun var faktisk like enig med meg, at jakka mi var varmere! Men nå er den utvaska, solbleket, og veldig stygg... Også er den sammensydd på siden.. Ser ut som en fattiglus med den på som den er nå, hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #27 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #28 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! http://komplettfritid.no/product/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-nuuk-parka-umbra?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Fj%e4llr%e4ven%20Nuuk%20Parka%20Umbra,%20L det er den samme ikkesant? Stod umbra bak, vet ikke om det betyr noe:P Den var jo på salg! Og i str s også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 30. september 2013 #29 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utvalg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 30. september 2013 #30 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! http://komplettfritid.no/product/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-nuuk-parka-umbra?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Fj%e4llr%e4ven%20Nuuk%20Parka%20Umbra,%20L det er den samme ikkesant? Stod umbra bak, vet ikke om det betyr noe:P Den var jo på salg! Og i str s også Umbra tror jeg bare er fargen. Ser lik ut, har den i svart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #31 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 30. september 2013 #32 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #33 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamimom Skrevet 30. september 2013 #34 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg er nokså feit , og jeg har str. M. Du bør gå for str. S. Jeg synes min ble romslig når jeg veide 74-75 kilo og jeg er 168,5 cm. Signerer denne! Jeg er veldig feit :-P og det holder med L i vinterjakke fra Bergans. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #35 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Det gikk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 30. september 2013 #36 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Det gikk! ....da slipper du å fryse når Oslokulda setter inn i januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #37 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Det gikk! ....da slipper du å fryse når Oslokulda setter inn i januar Weee. Haha så glad jeg ble nå. Men med en gang jeg tenker på at jeg må betale 550 kr i mnd i 6 mnd er det ikke så gøy lengre.. Men, det er nok verdt det! Og kommer nok til å betale ned hele når jeg får (forhåpentligvis) får masse penger av en viss tidligere arbeidsgiver Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #38 Del Skrevet 30. september 2013 Hvorfor i all verden kjøper du ikke ting du har råd til?? Den vogna kunne du sikkert fått på finn til under halve prisen.... Anonymous poster hash: fba4f...35e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #39 Del Skrevet 30. september 2013 Blir litt matt. Du kunne fått en god jakke til 500 kroner, men du måtte ha en jakke til flere tusen? Du har jo ikke engang råd til det... Huff. Jaja. Håper du får pengene dine og at du ikke ender opp med inkasso fordi du ikke får betalt. Det er gjerne slik at man må takke til noe annet enn det man egentlig ønsker når man ikke har råd eller penger nok til det man aller helst vil ha. Er aldri en god løsning å kjøpe på kreditt eller nedbetaling! Anonymous poster hash: 3b4cc...8a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #40 Del Skrevet 30. september 2013 Hvorfor i all verden kjøper du ikke ting du har råd til?? Den vogna kunne du sikkert fått på finn til under halve prisen.... Anonymous poster hash: fba4f...35e Hvem sa jeg ikke hadde råd til vogna? Jeg har kjøpt så og si ALT av barneutstyr brukt, også en brukt vogn.. Men da jeg hadde en halvslitt gammel vogn stående i hus føltes det bare feil. Så jeg kjøpte en god ny og flott vintervogn isteden. Og jeg betalte også ned hele vogna i èn betaling, foruten 2 eller 3 delbetalinger i forveien. Det samme kommer jeg til å gjøre med jakken, og det samme har jeg gjort med en mobil... Hva bryr det deg, egentlig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #41 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Blir litt matt. Du kunne fått en god jakke til 500 kroner, men du måtte ha en jakke til flere tusen? Du har jo ikke engang råd til det... Huff. Jaja. Håper du får pengene dine og at du ikke ender opp med inkasso fordi du ikke får betalt. Det er gjerne slik at man må takke til noe annet enn det man egentlig ønsker når man ikke har råd eller penger nok til det man aller helst vil ha. Er aldri en god løsning å kjøpe på kreditt eller nedbetaling! Anonymous poster hash: 3b4cc...8a5 Det har aldri vært et problem for meg. Derimot en god løsning når jeg har hatt knapt med penger. Fordi jeg vet jeg får penger ganske snart da betaler jeg ned alt på rappen. Jada, det blir noen hundrelapper dyrere enn hvis jeg skulle betalt alt på en gang, men det får så være. Nå fikk jeg jakken jeg ville ha for 2600 fremfor 4400 også, så det var jo fint jeg fant den på salg i tillegg Jeg har hatt en vinterjakke til 500 kr før, den var kjempevarm og god, men den ble fort slitt og revnet, og stygg. jeg er virkelig ikke den som pleier å kjøpe dyre ting.. Men jeg har i flere år, ønsket meg en skikkelig god vinterjakke, med god kvalitet, og da må man gjerne litt opp i pris. Jeg ville spesielt denne vinteren, fordi nå fyller jenta mi året når vinteren setter inn, og begynner å gå, og dermed vil vi nok tilbringe en god del tid ute i snøen, ake, leke, osv. Da er det greit med en GOD jakke. Dette er forøvrig også det dyreste plagget jeg noen gang har kjøpt.. Så å kjøpe dyre ting er ikke noe jeg vanligvis gjør.. Eneste jeg har brukt mye penger på i hele livet mitt (utenom en Australiatur i 6 mnd), er vogna til 8000,-bikkja til 11500, og nå jakke til 3600 (totalt kredittkjøp med frakt , levering, moms, renter osv) . Ellers kjøper jeg alt brukt på finn og tar det billigste jeg finner Endret 30. september 2013 av Skeptisimo Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145728975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2013 #42 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Det gikk! Så bra! Hvilken jakke ble det?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145729277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 Forfatter #43 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Det gikk! Så bra! Hvilken jakke ble det?? Fjellreven nuuk parka Jeg trodde jeg måtte ha dun for å få en skikkelig varm jakke, men neida Føltes deilig å slippe å støtte dunproduksjonen også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145729366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2013 #44 Del Skrevet 30. september 2013 Anbefaler Fjällreven, verdens beste parkas! Har Nuuk-parka. God og romslig i str, holder lenge med S til deg. Når det er 15-16 minus så holder det med en cardigan under. (mellom vanlig topp og jakke) Vannsøyle på 10000, så super i ekkelt sludd. Den er verdt hver en eneste krone! Ja sitter å ser på den nå.. Er den feminin i formen? Den ser veldig herrete ut.. Hvis det er et ord, haha. Bryr meg ikke så veldig, men er det en ting jeg ikke liker med sånne parkas jakker, er det hvis man får pukkelrygg med de... Gjør man? Den er helt normal i formen, ikke herrete som du så fint sier det Det er også snor i livet som du kan stramme litt om du synes den er for stor. Du kan jo prøve den før du evt bestiller den på nett. Friluftsmagasinet som ligger ved hjørnet av der trikkene stopper i brugata har byens beste Fjällreven-utva Trodde det var dun jeg, det var det jo ikke.. Men så lenge den er suupervarm trenger jo jo ikke dun.. Dun er jo egentlig litt fy. Vil bare ha noe jeg kan slenge over hva som helst, uten å måtte ha 3 x superundertøy 1 ullgenser og gjerne enda en til oppå der igjen:p Kan dra dit i morgne, hvis jeg klarer å holde meg frem til da.. Den er for varm når det er plussgrader Til meg holder det kun med vanlig genser under, selv med minus. Husker når jeg kjøpte den, så var det akkurat som om jakken ga meg en varm klem og sa: jeg vil være vennen din Har hatt den i 3 år, og gjett om jeg var fornøyd i vinter når det var 20- over en lengre periode her i Oslo. ååh... Nå har jeg klikket meg helt til "ferdig".... er bare så redd for at det kommer at klarna ikke godkjenner De godjente vogna til 8000, så burde godkjenne en jakke til 2600! *krysse fingre* Det gikk! Så bra! Hvilken jakke ble det?? Fjellreven nuuk parka Jeg trodde jeg måtte ha dun for å få en skikkelig varm jakke, men neida Føltes deilig å slippe å støtte dunproduksjonen også! Så herlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144084856-har-noen-denne-jakken-eventuelt-vet-om-den-er-stor-eller-liten-i-st%C3%B8rrelsen/page/2/#findComment-145729390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå