Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Har forstått at det må søkes om særbidrag for å dekke dette. Er regelen at man skal dekke halvparten hver, eller er det som med vanlig bidrag, at det er etter inntekt? Og er det en "smal sak" og søke, eller er det en papirmølje uten like? Anonymous poster hash: abe26...6ed
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Ingen? Anonymous poster hash: abe26...6ed
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Vi avtalte at vi tok annenhver regning vi da. Poden hadde såpass tannstillingsfeil at den allerede fikk en del avslag direkte fra tannlegen de fikk refusjon direkte fra NAV. Anonymous poster hash: 080cf...379
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Vi avtalte at vi tok annenhver regning vi da. Poden hadde såpass tannstillingsfeil at den allerede fikk en del avslag direkte fra tannlegen de fikk refusjon direkte fra NAV. Anonymous poster hash: 080cf...379 Ja, det ville jo vært det beste. Men far er ikke enig i at barnet trenger regulering (enda det er så ille at vi får dekt 75% ) så noe privat avtale går ikke desverre. Anonymous poster hash: abe26...6ed
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Hvis du får 75% så er det jo gale. Kan det være at far bare sier at han ikke er enig for å prøve å slippe unna regningen? Hvor mye er det snakk om? Kan vel ikke bli så mye om du deler regningen på 2 og ofte går det jo over 2-3 år så for meg virker det mer som om han ikke vil betale bare av prinnsipp. Anonymous poster hash: aff60...5fe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Hvis du får 75% så er det jo gale. Kan det være at far bare sier at han ikke er enig for å prøve å slippe unna regningen? Hvor mye er det snakk om? Kan vel ikke bli så mye om du deler regningen på 2 og ofte går det jo over 2-3 år så for meg virker det mer som om han ikke vil betale bare av prinnsipp. Anonymous poster hash: aff60...5fe Han nekter også å gi barnet laktosefri melk fordi det ikke foreligger en diagnose..... Småpsyk mann, ja. Legen ba oss kutte ut melk, det hjalp, og da sa legen at det ikke var nødvendig med utredning (som jeg har forstått er heavy greier ved riksen) så lenge det hjalp å kutte ut meieriprodukter. På bakgrunn av dette har jeg ikke engang spurt han! Jeg orker ikke. Vi prater ikke sammen heller, så det er lite gjennomførbart. Jeg kan godt betae hele hurven jeg, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal ta hele regninga alene. Nå er det bare gom foreløpig, og den koster rett over 14.000. Etter 2 år er det regulering, og gudene vet hvor mye det kommer på... Anonymous poster hash: abe26...6ed
maleen Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 VI med den private avtalen her. Tror regningene vi fikk var på rundt 3000 kr annen hver tannlegebesøk på over 2 år.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 VI med den private avtalen her. Tror regningene vi fikk var på rundt 3000 kr annen hver tannlegebesøk på over 2 år. Ja.. jeg har allerede betalt 3 ganger, så summen vet jeg Anonymous poster hash: abe26...6ed
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Min regulering kostet rundt 35.000... Samværet var 40-60 (og mamma hadde 60). Hun fikk dekt halvparten av utgiftene. Dette er 10 år siden da.. Anonymous poster hash: 6a201...22e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Min regulering kostet rundt 35.000... Samværet var 40-60 (og mamma hadde 60). Hun fikk dekt halvparten av utgiftene. Dette er 10 år siden da.. Anonymous poster hash: 6a201...22e Ja, reglene er jo litt endret siden da. Mener bare å ha lest at hvor mye vi skal betale blir regnet på samme måte som vanlig bidrag. .. Anonymous poster hash: abe26...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå