ett til! Skrevet 30. september 2013 #1 Del Skrevet 30. september 2013 Tuppa er 4,5 mnd og fortsatt våkner hun opp hver andre time på natta...Og litt imellom også, fordi hun mister smokken sånn cirka hundretusen ganger...Pluss at hun tror det er morgen i 3-4-5 tida,da ligger hun og traller og roper. trivelig lyd,men IKKE midt på natta!! Hun må også skifte bleie hver natt fordi hun tisser så mye at hun blir våt. Herlighet, hvor mye jeg skulle ha betalt for å fått ei hel uke med masse kvalitetssøvn!!!!! Har vondt i hodet, glemmer alt jeg skal gjøre og er lettere svimmel konstant her. Flere som vil sette seg i Klagebåten min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 30. september 2013 #2 Del Skrevet 30. september 2013 Nei, men jeg har vært der og vet hvor gruuuuusomt det er. De første månedene av eldsteguttens liv grudde jeg meg til hver eneste kveld og natt. Han ville IKKE sove. Der og da hørtes amming annen hver time ut som himmelen! Sånt blir man deppa av. Han la vi inn på eget rom da han var bare tre, fire måneder, og da slapp vi noen av oppvåkningene. Det var bare like over gangen og vi hadde dørene åpne. Men jeg hørte ikke de minste gryntene hans, han hørte ikke t vi snudde oss i senga og kanskje luktet han heller ikke melk. Men uansett så blir det bedre! Om det blir neste uke, om et halvt år eller to år er det ingen som vet. Men bedre blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 30. september 2013 #3 Del Skrevet 30. september 2013 Tuppa er 4,5 mnd og fortsatt våkner hun opp hver andre time på natta...Og litt imellom også, fordi hun mister smokken sånn cirka hundretusen ganger...Pluss at hun tror det er morgen i 3-4-5 tida,da ligger hun og traller og roper. trivelig lyd,men IKKE midt på natta!! Hun må også skifte bleie hver natt fordi hun tisser så mye at hun blir våt. Herlighet, hvor mye jeg skulle ha betalt for å fått ei hel uke med masse kvalitetssøvn!!!!! Har vondt i hodet, glemmer alt jeg skal gjøre og er lettere svimmel konstant her. Flere som vil sette seg i Klagebåten min? Er der selv! Har ikke problemer med å få han til å sovne på kvelden, men hvorfor må han våkne annenhver time for mat? Og kl 4-5, da er det natta, selv om han lager koselyder aldri så mye.... Blir lei meg når jeg irriterer meg over de herlige lydene han lager, men jeg trenger så sårt å SOVE!!! Måtte skifte bleie 3-4 ganger hver natt på grunn av bæsj, men det er heldigvis ikke nødvendig nå lenger, skjer bare innimellom. Hodet verker, ryggen verker, stua går rundt og jeg prøver å være blid og hyggelig på dagen, men stakkars min kjære må gjennomgå en god del strofer.... Er blitt en zombie, og trives ikke med meg selv.... Han som sov så bra på natten da han var 3 mnd, men nå 5 mnd gammel spiser han nesten konstant, også på natten.. Og smokken, ja, den plopper ut nesten konstant, og han vil ha den inn igjen, og det helst før den falt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Del Skrevet 30. september 2013 Holdt på sånn med andremann. Begynte med grøt og vips så sov han hele natten. Gikk opp i full porsjon allerede etter et par dager. Grøten gikk ned på høykant så tydelig at han var klar for fast føde. Opprinnelig ønsket jeg å fullamme til 6 mnd slik som jeg gjorde med nr 1. Men søvn er viktig for både store og små. Gutten ble jo en helt annen på dagtid også når han endelig fikk sove godt på natten han også Anonymous poster hash: 14667...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 30. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 30. september 2013 Holdt på sånn med andremann. Begynte med grøt og vips så sov han hele natten. Gikk opp i full porsjon allerede etter et par dager. Grøten gikk ned på høykant så tydelig at han var klar for fast føde. Opprinnelig ønsket jeg å fullamme til 6 mnd slik som jeg gjorde med nr 1. Men søvn er viktig for både store og små. Gutten ble jo en helt annen på dagtid også når han endelig fikk sove godt på natten han også Anonymous poster hash: 14667...8cc Min kjære snupp sover så mye på dagtid hun,at jeg lurer på om jeg må begynne å begrense henne...ikke uvanlig med to dupper som varer 2-3 timer begge to... Men så orker jeg ikke å styre henne heller, er så mye mas synes jeg...Er ikke sikkert det blir bedre på natta likevel! Men tror nok hun skal få mer grøt senere på kvelden snart ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 30. september 2013 #6 Del Skrevet 30. september 2013 Her kavet eldstemann noe voldsomt om vi la ham for tidlig på kvelden. La stort sett kl 21 frem til han var 5 1/2-6 mnd gammel, ellers var det masse våkentid på natten og opp kl 04-05. Både storebror og lillebror våknet annenhver time eller oftere på natten frem til de var 4 mnd. Da begynte vi med grøt og eget rom og ila 3-4 uker så vi en klar bedring. Lillebror er nå 5 mnd og våkner som regel 3 ganger på 10 timer. Og regner med at det blir bedre og bedre med tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil! :D Skrevet 30. september 2013 #7 Del Skrevet 30. september 2013 Det blir ikke bare bedre, men man glemmer det! Jeg har en liten baby på noen få uker. Alt har igrunn gått bra til nå, men idag har jeg vært svimmel og hatt vondt i hodet. Og idag har hun selvsagt vært veldig urolig i mange timer, slik at jeg ikke har fått hvile. Idag er første dagen etter fødsel jeg har tenkt; "Å, var det sånn det var å ha baby! Dette er siste gangen!" Men jeg kan vedde på at jeg kommer til å savne babyperioden likevel og drømme om barn nr 3.. Det går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VE-G Skrevet 8. oktober 2013 #8 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har en liten en som snart er 11 måneder, og her våkner han mer eller mindre hver time, og holder det gjerne gående i ett par timer. Sover som regel kun 1,5 time om dagen å, fordelt på 2 dupper. Noen ganger litt mer da. Gleder meg til han finner ut at det er godt å sove hele natta igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Del Skrevet 8. oktober 2013 Går gjennom det samme, men nurket er bare 3 uker. Mye amming og masse luft i magen hos han. Håper det blir bedre om noen mnd. Anonymous poster hash: a51ac...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 8. oktober 2013 #10 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja jeg har vært susete i 11 måneder nå Litt bedre nå, men er veldig på etterskudd. Gått ned 10 kilo etter gravidkiloene, og kunne gitt mye for å få sove i 4-5 timer sammenhengende. Har ei som har våknet hver time, men kan nå sove i max 4 timer på kvelden, men det er før jeg legger meg da. Som regel er det 2 timer. Det er også mye våkenperioder midt på natten. Her om dagen var hun lys våken klokka 2. Da sovnet hun igjen 04.30 Zzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå