Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg traff en mann i mai og vi rotet litt da,så hørte jeg ikke noe fra han før etter 2 mnd, da holdt vi på igjen litt..Så var det stille igjen inntil for to helger siden,da var jeg med han. Han har ikke ville hatt meg som venn på fb før nå for to uker siden pga en eks som var ganske bitter og lei seg. Men han la meg til da for to uker siden. Et par dager etter helgen sendte jeg en mld der jeg ønsket han en fin dag og fortalte hva jeg skulle til med, for det var litt morsomt og en måte å starte en samtale. Men jeg fikk bare tilbake: takk det samme til deg Og siden har jeg ikke hørt fra han..Nå har jeg veldig lyst å sende han en mld og spørre om vi skal treffes i helgen, men samtidig så vet jeg at det muligens ikke er så lurt av meg Jeg tenker som så at han ikke er interessert og tenkte det ville hjelpe å høre fra andre at jeg er ganske teit som gidder å bruke energi på han Anonymous poster hash: 494f9...b39
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Jeg tror kanskje ikke han er så interessert, nei. Anonymous poster hash: 156e3...c7f
furutre Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 kommer jo an på hva du er interessert i skal komme ut av kontakten da.. høres ikke ut som han er klar for noe forhold i alle fall.. at han fremdeles har issues med eksen.. siden han engster seg over hva hun syns og at hun på et vis har litt kontroll over følelseslivet hans enda.. kan godt være han kunne tenke seg å ha det litt gøy med deg, men ikke er klar for noe forhold liksom. tror jeg hadde holdt meg borte og lekt litt "hard to get" om han skulle ta kontakt... så ser du hva som skjer.
Gjest Skofantomet Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Både ja og nei. Han er kanskje ikke klar nå, men om en stund? Hadde ihvertfall lagt han på is, menn med x-problemer er bare styr
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Eks-damer er ofte styr ja Jeg har hele tiden holdt meg i bakgrunnen og latt han ta kontakt med meg, men jeg er litt lei denne "leken".. Men er det tendenser til å være desperat om jeg sender han en mld når jeg egentlig har følelsen av at han ikke er interessert? Kanskje han leker "hard to get" med meg? Hmm,mye tanker bare pga en mann Anonymous poster hash: 494f9...b39
furutre Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 vet du... jeg forstår hva du mener.. jeg har hatt min del av "sånne" jeg også. og det er ikke allting jeg forstår. men jeg vet en ting, og det er at de alltid kommer tilbake, før eller senrere.. så at noen ikke tar kontakt på en stund er ikke så mye å stresse med. så... jeg tenker, er du lei av leken, så er det like greit å finne noen andre å leke med så lenge. for jeg tror ikke du får gjort så mye så lenge han holder seg på avstand. så enten, om du er veldig lei, si til ham, sorry, jeg har ikke interesse av dette lenger, ha det bra. eller, kan du vente til han finner ut av ting begynner å vise deg interesse, så har du "makta" på di side, og har litt mer å "forhandle med" når det gjelder hvordan forholdet mellom dere skal være.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Ikke interessert i noe varig vil jeg tro. Men man kan aldri vite for sikkert. Du kan jo si til han at du ønsker å bli bedre kjent for å se om det er noe der og at hvis han bare er ute etter litt moro så er det la skje best at dere ikke ses videre? Anonymous poster hash: 6710c...b60
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Takker for innspill! Flere med tanker? Anonymous poster hash: 494f9...b39
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Ingen?.. Anonymous poster hash: 494f9...b39
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Han er ikke interessert, iallefall ikke å ha noe fast, kanskje en flørt. Hadde han vært interessert hadde han begynt å skrive mer på fb, muligens sendt sms. Anonymous poster hash: 05b66...f75
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Anonymous poster hash: 20199...832
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Han vil kun pule.... Anonymous poster hash: 583ec...3c6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Han der høres ikke interessert ut, desverre... Dreiv på med en som holdt på på samme måte. Gadd ikke sitte og vente på han i evigheter Anonymous poster hash: 84da8...7b2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Takker for tilbakemeldinger Jeg tror jeg bare sletter han fra hodet mitt og går videre Anonymous poster hash: 494f9...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå