Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Vi er en gjeng fra ungdomsskolen som møtes jevnlig, mange av oss bor nærme hverandre. Koselig det. Men jeg merker at samtalen har en tendens til å dreie seg innpå en annen venninne av oss som ikke like ofte er med siden hun bor et stykke vekke. Hun har vel blitt litt kjendis i løpet av de siste årene uten at jeg skal utdype noe mer. Flere, spesielt to av disse damene liker å baksnakke denne dama. Privatlivet hennes, som de faktisk ikke har noe med, elsker de å grafse i. Hun har hatt noen forhold bak seg og driver nå og har nå funnet seg en veldig koselig mann. Har møtt ham flere ganger. Men greit, når sant skal sies, han er ikke noe fruktfat. Og det fryder jo disse to damene. Kan sitere fra sist gang "Hun som er så flott, hva ser hun i en så stygg man? Han er jo mye eldre også" Andre venninne: "Har hørt rykter om at hun har masse rare sexfetisher. Liker å bli slikka i rumpa og på tærne. Kanskje pene menn syns det blir litt vel sykt mens stygge menn er villig til å gå lengre hvis de får holde på henne?" "Tror ikke han er den eneste jeg. Og hun kommer aldri til å ville gifte seg med ham. Hun har nok andre på si." "Kanskje. xxxxx fortalte meg at hun er full i kjønnssykdommer. Og de har jo også hatt seg så han vet hva han snakker om" Sånn holder disse to på. Blir så oppgitt. For dette er utrolig snille, gode damer utenom. Men når samtalen dreier seg inn på henne blir de så frekke og nedlatende. De trenger overhodet ikke å være misunnelige for de har flotte menn og gode liv de også. Så vidt jeg vet da...Men de virker veldig lykkelige alle sammen ihvertfall. Anonymous poster hash: f7bcf...44e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Forstår godt at du synes det er vanskelig. Jeg Har opplevd det samme, og jeg sa rett ut at slik baksnakking ikke var noe jeg gadd å sitte og høre på, og at jeg syntes det var ille å høre voksne damer holde på slik. De så temmelig flaue ut, og siden har jeg ikke hørt et pip om den personen det gjaldt. Hva de sier om meg når jeg ikke er der kan jeg jo bare tenke meg, men det får bare være. Anonymous poster hash: 339b6...236
Gjest Skofantomet Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Hva sier du når praten går da? Ingenting, eller jatter du med? Om dette er en gjeng med gode venninner så hadde jeg jaggu stilt opp for den siste som ikke var til stedet
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Ble litt oppstykket dette innlegget mitt. En del ord på feil plass. Skriver fra pad'en, sorry. HI Anonymous poster hash: f7bcf...44e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Hva sier du når praten går da? Ingenting, eller jatter du med? Om dette er en gjeng med gode venninner så hadde jeg jaggu stilt opp for den siste som ikke var til stedet Ikke alltid jeg sier noe. Har noen ganger sagt "skjerp dere da" men det kommer ut i en tullete tone så de spøker det vekk. Vi er ganske mange som møtes da, 8-9 stykker ofte. Kanskje jeg kunne pratet med disse to alene. Litt flaut hvis de andre reagerer som meg også. Vil ikke henge ut noen foran alle. Vi er gode venninner ja, vil ikke miste noen av dem. To stykker er mine aller beste venninner(ikke disse som bitcher)men jeg trives sammen med alle og vi har det så fint egentlig. Kanskje de ikke er klar over at de er veldig nedlatende? Når de møter denne dama de prater om så klikker de veldig godt mtp kjemi har jeg lagt merke til. Så jeg tror det er snarere livsstilen hennes enn henne personlig de reagerer på. HI Anonymous poster hash: f7bcf...44e
Gjest Skofantomet Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Hva sier du når praten går da? Ingenting, eller jatter du med? Om dette er en gjeng med gode venninner så hadde jeg jaggu stilt opp for den siste som ikke var til stedet Ikke alltid jeg sier noe. Har noen ganger sagt "skjerp dere da" men det kommer ut i en tullete tone så de spøker det vekk. Vi er ganske mange som møtes da, 8-9 stykker ofte. Kanskje jeg kunne pratet med disse to alene. Litt flaut hvis de andre reagerer som meg også. Vil ikke henge ut noen foran alle. Vi er gode venninner ja, vil ikke miste noen av dem. To stykker er mine aller beste venninner(ikke disse som bitcher)men jeg trives sammen med alle og vi har det så fint egentlig. Kanskje de ikke er klar over at de er veldig nedlatende? Når de møter denne dama de prater om så klikker de veldig godt mtp kjemi har jeg lagt merke til. Så jeg tror det er snarere livsstilen hennes enn henne personlig de reagerer på. HI Anonymous poster hash: f7bcf...44e Da hadde jeg sagt (på en vennlig måte), at baksnakking er for pyser, hvordan x velger å leve livet må få være opp til henne, så kan dere gjøre som dere vil. Om dere har noe som plager dere, ta det opp med X så hun i det minste har mulighet til å snakke for seg selv, om ikke så ser jeg pent at vi respekterer at vi har alle forskjellige levemåter
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Noen blir ikke voksen altså. Og jeg skjønner ikke at sånne folk ikke skjønner at de blir gjennomskuet på et tidspunkt. Når de snakker drit om venninner (og noen snakker drit om alle vennene sine), at de ikke skjønner selv at vi andre skjønner at de baksnakker meg/oss også når vi ikke er tilstede. Det er så latterlig! Anonymous poster hash: fdf64...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå