Gå til innhold

Er du med i FAU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men er klassekontakt ikke alle klassekontakter sitter i fau her de må velges inn. Greit for meg for jeg har ikke mulighet til barnevakt for en masse møter holder med det som har med klassen å gjøre og de få vi (resten av klassekontaktene) må være med på for informasjon av FAU

Anonymous poster hash: 79cb4...d6d

Håper ikke du har ansvar for mye skriftlig arbeid, for maken til mangel på tegnsetting er det lenge siden jeg har sett.

Anonymous poster hash: 86761...ef0

Når du sier det så har jeg faktisk ikke det, jeg har nemlig bedt om at andre tar skrivinga siden jeg har lettere lese og skrivevansker.

Ellers håper jeg at dagen din føles bedre nå som du har fått tråkke på noen andre. :)

Anonymous poster hash: 79cb4...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i FAU i barnehagen, har ikke skolebarn enda

Skrevet

Nei, men er vara foreldrekontakt og er med i barnas fritidsinteresser. Den ene har ett samarbeid med skolen også, så føler jeg gjør nok. Føler ikke jeg har tid til mer heller, når jeg er alene om barna.

Var med i su i barnehagen.

Anonymous poster hash: 00c5c...c22

Skrevet

Nei, men har lovet å bli med i bhg når nr 3 starter neste år om ingen andre evt brenner av lyst :) Mannen har sagt ja til å bli med i skolen neste år når :)

Skrevet

Ja. Og jeg er veldig veldig glad for det:)

Skrevet

Ikke enda, har ikke hatt mulighet. Tenkte å melde meg med i SU til neste år når det velges.

Anonymous poster hash: 3c2cb...4c2
Skrevet

4 år som Fau leder i bhg nå. Ganske mye jobb så venter med å melde meg som klassekontakt på skolen til jeg er ferdig med vervet i barnehagen.

Anonymous poster hash: 6cc73...017

Skrevet

Ja. Er med i FAU på skolen.

Sitter på 2. året. Kommer til å trekke meg ut neste år, da jeg skal begynne å skrive på masteroppgaven..

Skrevet

Nei, men mannen er. Må vel ta min tørn etter hvert...

Skrevet

nei.. satt i fjor, og i år var det faktisk så mange som ville på avdelingen til snuppa at vi måtte ha valg ved håndsopprekning :)

Det er en bra trend!! 

Anonymous poster hash: c1b93...77a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...