Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Leser titt og ofte om venninegjenger her inne så er det virkelig sånn at alle har gjengen?? Jeg har mange venniner som jeg treffer jevnlig, men de går ikke så godt overens så det blir ingen gjeng. De har alle forskjellig bakgrunn, tankesett og levesett, den eneste fellesnevner til alle er at de har barn og at de har meg som vennine. Er det virkelig så unormalt? Anonymous poster hash: b57ec...9ce
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Ingen vennegjeng her En og en venninne som jeg treffer... og som jeg har blitt kjent med på forskjellige stadier i livet De gir meg forskjellige ting/dekker forskjellige behov hos meg og de betyr masse for meg på hver sin måte Anonymous poster hash: 7a9cc...480
Fae Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Nei. Er fornøyd med det da jeg ikke trives like godt i store grupper.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Ingen venninnegjeng her.
DramaMama Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Ingen venninnegjeng her heller. Synes dessuten ofte at det blir mye dritt i slike gjenger, sjalusi, baksnakking osv. Hvertfall i de jeg har hørt om via andre.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Jeg har heller ikke noen venninnegjeng slik mange beskriver. Har venninner, men ikke som er i gjeng slik mange har fra barndom/ungdom. Anonymous poster hash: 4e78b...185
Tired mama Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Ingen fast gjeng her heller. Møter noen her og noen der. Innimellom er vi en gjeng, men det er ingenting fast. Noen ganger skulle jeg ønske jeg tilhørte en slags gjeng, en innerste sirkel.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Nei, vil ikke si jeg har det. Har venninner som også er venninner men enkelte kjenner hverandre ikke i det hele tatt. Hadde venninnegjenf da jeg var yngre, men med flytting, å befinne seg i forskjellige livsfaser mister man kontakten med enkelte. Har tre svært nære venninner jeg deler alt med, de har møttes men kjenner hverandre ikke, ellers en del litt perifere rundt disse tre. Anonymous poster hash: 0c539...a96
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jeg har en stor venninnegjeng. Der er vi heldige og har et par stykker som er pådrivere for jenteturer, samling i parken med mat, julebord, fester, treff med barn osvosv. Alle jentene er veldig hyggelige og morsomme å være sammen med, men jeg treffer de sjelden alene, jeg er som oftest bare med når alle samles. Har andre venner utenom, som jeg kan invitere på middag, eller dra på cafe med. Så det er de som er utenfor vennegjengen jeg ser på som mine beste venninner. Anonymous poster hash: 660fd...315
Gjest Skofantomet Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Nei, har forskjellige venninner fra ulike gjenger, men skulle ønske jeg hadde en liten gjeng selv også
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Jeg har to venninnegjenger som jeg er med. Vi er venninner fra skolen og henger fortsatt sammen. Jeg er også mye med de en og en men vi treffes gjerne alle sammen samlet. Har også en vennegjeng med både gutter og jenter siden jeg ble sammen med mannen min på videregående og der var vi en stor vennegjeng og vi holder litt sammen enda =) Vi har to ektepar innad i vennegjengen. Veldig koselig. Anonymous poster hash: 8bfe4...e40
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Har en "klubb". Vi er fem mammaer som har like gamle barn, vi møttes som foreldre i barnehagen og fant tonen veldig godt. Ble til at vi sto på parkeringsplassen og skravlet etter foreldremøter, sto på trappen og skravlet når vi hentet barna våre i bursdager hos hverandres barn osv og til slutt foreslo jeg at vi skulle møtes en kveld uten barn bare for å skravle. En av de andre tente på ideen og inviterte oss hjem til seg en kveld... Siden har vi samlet oss en kveld i måneden, det har vi gjort i 4-5 år nå. Har etterhvert utviklet seg til gode vennskap, "julebord", hytteturer osv. Vi kjente overhodet ikke til hverandre før vi møttes pga barna våre og det er litt gøy synes vi. Men venninnegjengen fra barndommen og oppveksten er spredd for alle vinder, bor i forskjellige land og forskjellige steder i landet. Så den gjengen er oppløst for vår del. Anonymous poster hash: ed722...770
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Nei... Hadde det når jeg var yngre. Men nå er jeg innom forskjellige gjenger om jeg kan si det slik. Synes egentlig deter godt for de forskjellige gjengene skal gjøre alt sammen. Hele tiden! Helger, ferier, trilleturer, you name it... Alle MÅ være med, også blir de fornærmet om en ikke kan eller vil, 1000 diskusjoner for å få ting til passe alle. Den ene gjengen som vi er innom her vi bor har faktisk bosatt seg i samme byggefelt også. Gikk ikke så lenge før konfliktene var et faktum... Nei litt her og litt der passer meg best Anonymous poster hash: fae54...23e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Jeg har ingen venninnegjeng. Trives ikke i grupper, så det passer meg egentlig fint. Anonymous poster hash: 4d926...faf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Ingen veninnegjeng, men har en vennegjeng meg og gubben treffer innimellom. Vi bor på så mange forskjellige steder at det blir ikke ofte vi møtes alle sammen, men noen ganger i året. Vi møtes med og uten barn, har det utrolig gøy når vi er sammen. Vi er alle så ulike, men samtidig ganske like. Er nok det som gjøre at vi har det så gøy når vi møtes. Anonymous poster hash: b6ecc...313
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 liker ikke masse jenter i en gruppe, blir altfor mye drama Anonymous poster hash: 643a6...381
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Jeg har ingen venninne gjeng, hadde jo det før men alle flyttet til hvert sitt Var nesten flere gutter enn jenter i gjengen og.... Dette er jo litt trist egentlig, når folk har f.eks utdrikningslag så tenker jeg at ingen kunne stelt i stand noe slikt til meg, har ikke nok venninner... Anonymous poster hash: 670f9...38b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Har to venninnegjengen. En med de jeg gikk på videregående med. Vi er fem stk og treffes en gang hver annen mnd. Høy konefaktor, mange barn og menn vi snakker om, strikking og matoppskrifter. Lager GODE måltider når vi treffes, gjerne tre retters og kake til kaffen. Som sagt høy konefaktor. Er veldig glad for disse treffene likevel, hadde nok mistet kontakten hvis vi ikke hadde hatt de. Den andre venninnegjengen er vi 12 stk og treffes en gang i mnd ca. Veldig forskjellige damer men voksne nok til å akseptere at vi er forskjellige så det er ingenting drittsnakking. Vi var 6 stk som startet gjeng sammen, ingen barndomsvenninner men blitt kjent med i voksen alder og trives godt sammen med. Etterhvert kom flere til og vi måtte stoppe ved 12 for rett og slett ha plass når vi treffes. Lager enkel mat når vi treffes, gjern pizza eller suppe og har alltid treffene en lørdag så vi kan drikke vin :-) Vi reiser til utlandet annethvert år sammen. Er blitt utrolig glad i flere av disse damene som egentlig var venninner av venninner og ikke minst har det vært kjekt når flere av oss har hatt permisjon sammen. Gjør også ting sammen i helger med barn og mann. En stor berikelse til livet mitt :-) Anonymous poster hash: 8a333...661
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 Nei. Anonymous poster hash: 2d272...9ea
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Vi er en gjeng fra vgs der alle kjenner hverandre godt, men det er utrolig sjeldent at fler har tid til å møtes samtidig, men noen ganger møtes kanskje 3 / 7 og så varierer det hvem som møter hvem. Ellers har jeg mange venninner som ikke kjenner hverandre. Jeg kunne tenkt meg at fler kjente hverandre, det hadde vært koselig å møttes flere sammen og spise god mat eller arrangere vinkvelder osv. Men slik det er nå faller det seg ikke naturlig å invitere fler av mine venninner til "samling". Anonymous poster hash: d5c9e...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå