erdbeer Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Nå nærmer det seg jul (vel, egentlig ikke, men) og snart kommer spørsmålene fra familien om hva man ønsker seg. Føler at jeg har det jeg trenger så i år tenkte jeg å ønske meg ting til babyen som kommer i mars. Jeg har ingenting igjen etter sønnene mine, så jeg trenger ALT. Vogn, seng og de andre store/dyre tingene tenkte jeg kjøpe selv. Jeg er helt fjern, har ikke hatt baby på 5-6 år og husker ikke hva jeg må ha utenom klær og sånt. Siden jeg og baby skal reise endel til far i utlandet trenger vi en babybjørn, men jeg trenger også tips til andre ting jeg kan ønske meg - anyone?
Miss84 Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Dyne pute, sengesett, laken, madrass, smekker, vognpose, uro, babycall, babyteppe i ull, babygym, korthåret ullskinn, gulpekluter, kluter, vippestol, stellebord/stellematte, stelleveske, sprinkelseng, ullklær, lekegrind, leketeppe, badebalje, vogntilbehør; myggnetting, vogntrekk .. Og der stoppet det opp :-) Det var det jeg kom på i farten. Trenger nok ikke alt dette, med her har du noen forslag i hvertfall Vi venter også baby i mars og planlegger å sette sammen en lignende liste til julegaveønsker etterhvert
minimii Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Tripp trapp med Newton set! Det står på ønskelista mi.
erdbeer Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2013 Herregud, det blir en lang ønskeliste ser jeg. Mye jeg ikke har tenkt på, greit å begynne tidlig siden det blir ganske store utgifter tilsammen.. Tripp trapp newborn var jo kjempesmart, den skal jeg ønske meg også!
Stella Maris Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Reiseseng, om ikke far har en seng som står fast der. Deryan for eksempel, tar liten plass og den kan brukes i parken, på stranden osv... Vogn som tar liten plass, om du skal ha denne med deg frem og tilbake. Vi har kjøpt en Quinny Zapp, den kan både bilstolen festes på, og den er så liten at den går som håndbagasjen. Stellematte som du kan ha med deg i stellevesken, sjekke om det er andre ting som er praktiske når man skal reise en del, som kan brukes til mer enn en ting.
erdbeer Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2013 Han har også to barn fra før, tror det står igjen endel utstyr etter jentene der, seng etc. Håper jeg ihvertfall! Vogner har jeg overhodet ikke peiling på, sist jeg kjøpte vogn var det de svære Brio-vognene som gjaldt, så tusen takk for tips!
Tresøtesmå141517 Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Ergobaby bæresele med spebarnsinnlegg ønsker jeg meg. Resten av nødvendige ting føler jeg må være i hus før julaften, siden terminperioden starter i slutten av desember. Et par fine øredobber til mor hadde vært fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå