Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Humør status greie på Facebook? Jeg ser at flere og flere på venteliste mi har navn.eks "Kari Nordmann :-) føler seg toppers". Noen som vet åssen man får sånn? Finner det ikke der jeg skriver statusen...Bruker forøvrig bare pad når jeg er pålogget FB. Anonymous poster hash: 76cd4...75c
Bustetroll Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 (endret) Ser nå at hos meg har det kommet en smiley der man skriver. Under der hvor man trykker for å legge til fil, sted osv. Der står det " si hva du holder på med" når du tar pila over Endret 30. september 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Kanskje like greit å la være? Hvor interessant er det egentlig for de x-hundre kontaktene dine? Anonymous poster hash: 2a30f...103
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Dette er en feature som rulles ut gradvis på Facebook, men bare for bruk på PC. Bruker du smart-telefon, får du det uansett ikke opp. Har du det ikke på PCen enda må du bare smøre deg med tålmodighet, det kommer etter hvert. På samme måte som den nye tidslinjen. Anonymous poster hash: c4f80...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå