Gå til innhold

Inspirert ang epidural..

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVEM BRYR SEG!

Om jeg velger epidural eller ikke hva faen har du egentlig med det å gjøre?

Jo jeg spørr særiøst!

Jeg lurer også på om da dere ligger å føder om dere skuffer dere selv med å spørre etter epidural (dere som altså velger det)..?

Og i så fall hvorfor gjør du det?

Skuffer du deg selv med å velge bedøvelse hvis du skal sy.. bedøvelse når du skal trekke en tann, rotfylle etc?

Jeg valgte epidural når jeg fødte sønnen min og jeg har ikke så mange tanker om det egentlig.. jeg ser ikke på det som et nederlag og jeg er heller ikke flau over det.. hvorfor skal jeg være det? Jeg fødte en nydelig sønn som var like fantastisk uansett om jeg fikk epidural eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest disse epiduraltrådene her, men det er vel som alltid,de som ikke har hatt det ser ned på de som fikk det,og de som fikk det ser ned på seg selv...

har født tre ganger ,og med førstemann var det jordmora som bestemte at jeg skulle ha det. Jeg tenkte ikke over det I DET HELE TATT, det var jo hun som bestemte!

Med de to andre fikk jeg annen smertestillende. Ikke sjans i havet om jeg skulle født uten smertestillende!hvorfor det?fordi jeg er en URKVINNE?bullshit! det er jeg uansett,jeg har født og ferdig med det!

Resultatet er jo det samme, samme om man har bedøvelse eller ikke.

Anonymous poster hash: 350fb...03d
Skrevet

Jeg ble ikke skuffet over meg selv, men jeg var redd. Ville i utgangspunktet ikke ha epidural pga risikoen, ikke for å ha noe å være ekstra stolt over.

Angrer ikke i ettertid, for det gikk bra. :)

Anonymous poster hash: d81b8...967
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde ikke noe valg med nr 1, og skulle mer enn gjerne hatt med nr 2 og 3. Det er ikke akkurat digg å føde :P

Og jeg bryr meg overhodet ikke om hva andre gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...