Gå til innhold

Hva er passende gave/takk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått fra mannen, og har fått bo hos søsteren min i "prosessen".

Jeg har handlet mat, lagd middag, hjulpet henne masse med husarbeid og ungene, så hun mener jeg har gitt nok tilbake. Jeg er ikke enig. Men vet ikke hva jeg kan kjøpe.

Tips?

Anonymous poster hash: 807f5...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor kurv med kjeks, ost, vin og frukt slik at dere kan ha en kosekveld sammen :)

Skrevet

Det var lurt :) men selve vinen må vente siden vi begge ammer :P

andre ting ;) ??

Skrevet

Husleie, satt inn på sparekonto til ungene hennes hvis hun ikke vil ha pengene selv. 5000,- pr mnd kan sikkert være omtrent passe.

Anonymous poster hash: ea614...ebd
Skrevet

Husleie, satt inn på sparekonto til ungene hennes hvis hun ikke vil ha pengene selv. 5000,- pr mnd kan sikkert være omtrent passe.

Ehh? Takk for tips, men det utgår :)

Har bodd her en uke nå, og om 2 dager får jeg flytte inn i en leilighet jeg skal leie. Jeg hadde andre alternativer, men hun insisterte på at jeg skulle bo hos dem. Ungene får gave fra med utenom jul og bursdager, og denne ganger er det søsteren min som skal ha takk :)

Skrevet

Ehh? Takk for tips, men det utgår :)

Har bodd her en uke nå, og om 2 dager får jeg flytte inn i en leilighet jeg skal leie. Jeg hadde andre alternativer, men hun insisterte på at jeg skulle bo hos dem. Ungene får gave fra med utenom jul og bursdager, og denne ganger er det søsteren min som skal ha takk :)

Ja, da har du jo ikke bodd der så lenge. Tenkte mer om du hadde blitt værende 2-4 mnd ;) 

Skrevet

Hva med å ordne barnepass til barna hennes, om hun har noen, og invitere henne ut på middag?

En flaske vin, en bok, blomster (jeg hadde blitt veldig glad for blomster) eller noe slik er også fine gaver som takk for hjelpen.

Anonymous poster hash: a8ed2...e9b
Skrevet

Dersom dere begge ammer, hadde jeg nok gitt henne noe velvære produkt. evt blomster.

Skrevet

Jeg tenker også barnepass. Evt ta med barna ut av huset et par timer, sånn at hun kan ha litt alenetid. Ellers er en liten blomst noe som gleder lenge.

Skrevet

Ansikt og hodebunnsmassasje. Kjempedeilig for et slitent mammahode. Mener prisen er rundt 400 kroner (var det sist jeg tok det). Så kan du se til babyen imens hun blir bortskjemt.

Skrevet

Takk jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...