Gå til innhold

Skulle bare ønske at det var ett lite håp.....trist :(

Anbefalte innlegg

Etter å ha blødd i over 1uke nå, (egentlig aldri mye blod, langt i fra en vanlig mens) begynner jeg å miste håpe på at dette skal gå bra. I dag da jeg stod opp kom det mye blod ut da jeg var på do. Er nå bare trist og gråter og gråter....hadde det bare vært ett lite håp om at dette går bra! Skal til legen og ta hcg i dag, var der og tok første hcg på fredag...ser ikke heilt poenge med å ta ny i dag når jeg fremdeles blør.....innser at jeg nå mister min lille spire :( :( Eller kan dette gå bra????? Æsj......hate detta!!! Er foresten 5+5 i dag!!

Fortsetter under...

Huff... føler med deg!! Det er aldri noe greit det der... Vanskelig å komme med trøstende ord. Mistet selv i vinter, var da 8 uker, så følelsen kjenner jeg.

Når du er klar for å tenke positivt, så vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Så det bare er å kjøre på igjen. MEN det kommer når det er ment. Vi traff på første forsøk da jeg ble gravid i januar, men denne gangen tok det et halv år før det satt igjen. De første månedene var tunge. Jeg gråt hver gang jeg fikk mensen. Men etterhvert som jeg ikke anstrengte meg så veldig, og fant på en del annet som tok tiden min og tankene mine bort fra det temaet, så fikk jeg det mye bedre med meg selv. Og da, når jeg minst ventet det, og det "passet litt dårlig" så satt det. Så bare stå på, så er du her plutselig igjen :) Lykke til!! 

Klemmer!! Mistet selv i uke 5+4 og det var ikke noe greit - man har jo nettopp vendt seg til tanken om å være gravid. Men jeg ble ganske raskt gravid igjen og ting ser ut til å gå bra denne gangen! Krysser fingrene for deg og er sikker på det snart blir bebis på deg:)

Annonse

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

En venninne av meg blødde relativt mye HELE svangerskapet. var til jevnlige ultralyder og kontroller, fødte ei frisk jente til termin. Ungen var normal på alle måter. Det viste seg at morkaken lå rett over livmorens åpning, og det var blodkar i denne som bristet og blødde. I tillegg blødde hun fra livmorveggene fordi det var blodkar som bristet der også. 

Dersom magefølelsen din sier at du mister, så skjønner jeg jo at det er vanskelig å holde håpet oppe, og jeg har ikke lyst til å gi deg "falskt håp", men blødning og SA er ikke det samme. Dette kan fortsatt gå bra :) avvent sørgingen og fortvilelsen til du har hcg svarene.  Lykke til :)

Tusen takk for fint svar! På en eller annen måte sier magefølelsen min at dette går bra, og jeg har lyst å tro på det, men tørr ikke helt å stole på magefølelsen!! Håper du har rett ;) vertfall kjekt å høre slike glad-historier, takk :)

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Jeg har kommet inn til akutt ultralyd to ganger i to forskjellige svangerskap pga smerter. Begge gangene var jeg fullstendig overbevist om at det hadde gått galt, og at spiren var død. Det viste seg begge gangene at spiren var frisk og fin med bankende hjerte. Idag er "spirene" 5 1/2 og straks 3 :)  Hold på håpet! :)  Lykke til <3

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Frem til du eventuelt får beskjed om at det ikke fins håp, så er det jo absolutt håp! =) Skjønner at torsdag føles som veldig lenge til, men prøv å ikke stresse for mye!:) Krysser fingrene for deg, Lykke til <3

Huff, håper dette ender godt!!!

Har også mistet maaaaaaaaaaaange spirer opp igjennom årene :( , og er like fælt hver gang.

Denne gangen begynte jeg også å blø - da var jeg 5+2, tror jeg. Viste seg at jeg mistet en tvilling, men at igjenværende nurk ennå var der med bankende hjerte  :)

Annonse

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Huff, vet ikke  hva jeg skal si :( Jeg føler så med deg, og skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre som ville gjøre det bedre for deg! Håper at prøvene dine viser en kjempestigning, og at spiren din har det bra! Krysser fingre og tær for deg <3

Blodprøvane på mandag viste 16hcg, så mista nok den spira. Men litt rart at jeg fikk positiv test med cb digital på mandag med 16hcg, det stussa legen min på og....jaja! Takk for meg, håpe eg kommer snrt tilbake!! :)

Blodprøvane på mandag viste 16hcg, så mista nok den spira. Men litt rart at jeg fikk positiv test med cb digital på mandag med 16hcg, det stussa legen min på og....jaja! Takk for meg, håpe eg kommer snrt tilbake!! :)

en kan fortsatt få positiv graviditetstest inntil 6 uker etter en SA/MA/PA

Anonymous poster hash: 352da...662

Ja er heilt sikker på at det gikk galt nå :( Men legen meinte at det er vanlig å få positiv test lenge fordi hcg synker så seint, men siden mitt allerede var på 16hcg så var det rart testen ble positiv!! Jaja....må slutte å grubble over det og heller tenke fremover.... :) kommer snart tilbake her...håøer jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...