Gå til innhold

Følelsesmessig vrak idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 6 skal ut og reise alene med fly idag, første gangen ho skal være borte fra oss så langt unna og en hel uke!!

Venter og mensen idag så jeg er full av hormoner, har vært oppe i 30 min og allerede har tårene vært tørket 2 ganger!!! Det er jeg som skal følge henne på flyplassen så idag kommer tårekanalene mine til og få jobbe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta på 6 skal ut og reise alene med fly idag, første gangen ho skal være borte fra oss så langt unna og en hel uke!!

Venter og mensen idag så jeg er full av hormoner, har vært oppe i 30 min og allerede har tårene vært tørket 2 ganger!!! Det er jeg som skal følge henne på flyplassen så idag kommer tårekanalene mine til og få jobbe!

Spennende! Det blir et eventyr for seksåringen. Jeg dro selv alene med fly til mormor i Oslo da jeg var seks år. Mange gode minner. 

Og kanskje åpner det seg muligheter for mammaen? :rolleyes:

Skrevet

Klart det er skummelt og like klart det går bra. Så lenge ungen selv er komfortabel med det, så blir det fint for henne. Og kanskje du innimellom kommer til å nyte det også. Men først et farvel med noenlunde kontroll på grininga, lykke til!

Skrevet

ja hun er heltent på turen og syns det hele er superkult :)

Blir ikke til og bruke maskara i dag :)

Skrevet

Skjønner deg godt, men dette går nok strålende! :)

Jeg dro på rideleir alene når jeg var 10, fløy til andre siden av landet alene og var borte en hel uke (riktignok hadde jeg familie i nærheten som kunne trå til ved krise, men jeg var jo ikke med dem)- og jeg hadde det helt fantastisk. Følte meg sååå stor og flink og tøff! :)

Du får ha med deg en ekstra pakke snørrepapir rundt omkring idag. ;)

Skrevet

Satser på at turen gikk strålende for seksåringen :) 

Fløy noen ganger alene som liten, var vel 7-8, til besteforeldre i andre deler av landet. Var kjempestolt og bar min lille mappe "jeg flyr alene" rundt halsen som en medalje :) Og så var det så stas med de koselige flyvertinnene som fulgte meg til og fra overalt og ga meg snop og sa jeg var flink ;)

Skrevet

Hei

Joda turen hennes gikk fint, hun har kost seg ho sine besteforeldre og heldigvis kommer hun hjem i dag, mammahjertet gleder seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...