Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 I dag tror jeg slimproppen har gått. Er ved temin og har hatt litt kraftige kynnere/milde rier. Alt er vel. Det jeg lurer på er hvor vanlig det er med blod i slimproppen? Går ikke rundt og blør, det renner ikke ut liksom, er kun i fbm toalettbesøk det kommer ut. Altså slim, gele med blod i. Tredje gangs her,, men husker ikke så nye dette med slimproppen med de to første. Vet det kan ta 1-7 dager før fødsel likevel, tenker mest på blodet. Lest det kan være litt rosa blod i slimproppen, men har dere opplevd dette? Takker! Anonymous poster hash: 100e5...f80
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Helt normalt! Slimproppen min gikk med litt blod i også. Fødte ikke lenge etter. Lykke til!! Anonymous poster hash: 39407...1ee
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Jeg hadde termin igår .. Meen fortsatt stille å rolig her:) skal til jordmor idag så vi får se. Kan ikke huske at.det har gått noe slimpropp hos meg?? Er 2 gangs å så ikkenoe slimpropp forrige gang heller?? Er det sånn at den.kanskje gikk sammen med vannet? Går det alltid en sånn propp? Takk for svar!!
IceNose Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Det er helt normalt Min gikk og med litt blod i Men slimproppen er ikke alltid et tegn på at fødsel starter.Det kan gå timer til uker før det skjer noe mer.Det er ikke alltid den går.Den kan og komme med vannet Men om det er rier i gang her, så vil jeg tro det snart skjer noe! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå