Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg er konstant trist .. Spesielt forsterkende på kveld/natt. Dette er egt helt jævlig og ødelegger mye for livsutfoldelsen min. Mitt verste scenario er å bli alene i livet. Uten partner og barn. Jeg og samboer har et godt forhold og barna har det bra. Men alikevel er jeg så trist hele tiden .. Som liten ble jeg utsatt for omsorgssvikt. . Min mor kunne si at hun dro på butikken eller på besøk og at hun kom tilbake om et par timer. Hun kunne da blir borte i to-tre dager uten å si ifra. Jeg gikk da i 4-5 klasse. Det var ingen far i bilde da, så jeg var mye alene. Jeg trur at dette har integrert noe inni meg som gjør at jeg alltid er redd for å bli forlatt. Dette er helt jævlig. Vond følelse. Kan noen kjenne seg igjen i dette? Hva kan hjelpe mot slikt Anonymous poster hash: decf6...c06
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Du har nok opplevd sterke traumer som gir deg en sorgfølelse og problemer med tillit, og kan ha medført en depresjon nå i voksen alder. Oppsøk gjerne en klinisk psykolog, ikke en kognitiv, du trenger å få bearbeidet og snakket om dette før du er rede til å legge det bak deg. Lykke til kjære deg! Anonymous poster hash: 337df...003
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Jeg er konstant trist .. Spesielt forsterkende på kveld/natt. Dette er egt helt jævlig og ødelegger mye for livsutfoldelsen min. Mitt verste scenario er å bli alene i livet. Uten partner og barn. Jeg og samboer har et godt forhold og barna har det bra. Men alikevel er jeg så trist hele tiden .. Som liten ble jeg utsatt for omsorgssvikt. . Min mor kunne si at hun dro på butikken eller på besøk og at hun kom tilbake om et par timer. Hun kunne da blir borte i to-tre dager uten å si ifra. Jeg gikk da i 4-5 klasse. Det var ingen far i bilde da, så jeg var mye alene. Jeg trur at dette har integrert noe inni meg som gjør at jeg alltid er redd for å bli forlatt. Dette er helt jævlig. Vond følelse. Kan noen kjenne seg igjen i dette? Hva kan hjelpe mot slikt Anonymous poster hash: decf6...c06 Vet hvordan du har det, men ikke hva som kan hjelpe. Har det slin selv, foruten at jeg ble alene med barnet. Semder deg em stor klem ♥ Anonymous poster hash: 6cbe0...0fb
Detsortefår Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Takk for svar! Har vært hos kognitiv psykolog, hjalp lite. Føler det er mye som skal ut .. Til deg som sliter med det samme: håper det går bra, til tross for at du er aleneforsørger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå