Gå til innhold

Merkelig opplevelse på kino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kino med barna mine tidligere idag og da så vi en litt merkelig familie. De hadde med seg to barn den yngste var kanskje rundt 2-3 år. De hadde med seg bilsete hans inn i kinosalen. Jeg tenkte at de da kanskje hadde tatt taxi eller noe til kinoen og måtte ha det med inn. Men neida de satt bilsete i kinostolen og spente han fast der. Grunnen til det var at han skulle sitte rolig hele filmen og ikke begynne å vandre rundt.

Hva synes dere om det? Jeg er litt usikker på hva jeg synes. Kan jo selvfølgelig være praktisk men allikevel så finnes det mange andre måter å gjøre det på. F.eks ta med barnet ut om det kjedet seg eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 6815c...ad0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker det var det en god ide. Skulle vært slike seter med samme prinsipp tilgjengelig i alle kinosaler.

Skrevet

Da er han ikke moden nok for kino. Meget spesielt. Til og med min urokråke på 3 år får lov til å bli med på kino uten at vi skal reime ham fast (hallo!), reiser han seg fra setet får han sitte på fanget.

Anonymous poster hash: 9f4aa...fc9
Gjest Julia1984
Skrevet

Hvordan vet du at det er årsaken? Gikk du bort og spurte??

Skrevet

Hmm har du tenkt over at barnet kanskje ikke var funksjonsfrisk??

Anonymous poster hash: 189b0...e62

Skrevet

Syns det virket som en god ide...

Han sitter nok bedre i bilstolen sin, enn i en kinostol for voksne.

Anonymous poster hash: 13c93...843
Skrevet

Veldig spesielt å reime fast ungen på kino. Klarer ikke barnet å sitte stille og klarer ikke foreldrene å holde kontroll på barnet så bør man kanskje vente litt med å gå på kino

Anonymous poster hash: 7f256...cb0
Skrevet

Hvis noen trenger å spenne fast barnet sitt i kinostolen, så tenker jeg virkelig at det barnet ikke er modent eller gammelt nok for kino! Det er da ikke noe man skal tvinges til, men snarere en hyggelig opplevelse!

Og er det et barn som er i grenseland og kanskje kjeder seg innimellom, ville jeg da mye heller tatt barnet på fanget.

Var på kino med barna mine tidligere idag og da så vi en litt merkelig familie. De hadde med seg to barn den yngste var kanskje rundt 2-3 år. De hadde med seg bilsete hans inn i kinosalen. Jeg tenkte at de da kanskje hadde tatt taxi eller noe til kinoen og måtte ha det med inn. Men neida de satt bilsete i kinostolen og spente han fast der. Grunnen til det var at han skulle sitte rolig hele filmen og ikke begynne å vandre rundt.

Hva synes dere om det? Jeg er litt usikker på hva jeg synes. Kan jo selvfølgelig være praktisk men allikevel så finnes det mange andre måter å gjøre det på. F.eks ta med barnet ut om det kjedet seg eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 6815c...ad0

Skrevet

Hadde nok heller valgt å ha barnet på fanget, men ser ikke det store problemet om barnet så ut til å ha det greit.

Anonymous poster hash: 71a80...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...