Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Eksen min vil ikke fortelle sine foreldre at vi skal ha barn fordi han mener at moren hans kommer til å "klikke" fordi det ikke var planlagt. Er ikke lenger enn 20 uker på vei, men burde jeg selv fortelle dem det hvis han enda ikke har sagt noe når det nærmer seg fødsel? Anonymous poster hash: 9e12c...d0c
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Kommer litt an på.. Er du nære foreldrene hans? Kjenner du de godt? Det er egentlig opp til ham å fortelle det.Og de kommer jo til å få vite det uansett. Men igjen, hvis du ikke trenger støtte fra foreldrene hans nå så kan du godt vente ihvertfall 15 uker til... Kanskje han forteller det på egenhånd så risikerer du ikke at han blir sint fordi du blander deg i "hans saker" (selv om det også er dine saker..)De trenger strengt tatt ikke å få vite om det før rett før babyen kommer synes jeg. Det er babyen de skal bli kjent med. Ikke magen din :-) Anonymous poster hash: 9d14b...272
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Ta det etter barseltiden er ferdig. Viktig at du beskytter deg selv litt fremover. Ingen hensikt å si noe nå uansett. Og som du sier: hun vil klikke. Vent til ting har roet seg rundt Deg. Anonymous poster hash: fc1d0...8b8
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Eksen din er vel redd for at mora skal "klikke" på han, tenker jeg...tror ikke du har noe å frykte. Om hun ikke er grei med deg, er det nemlig du som tillater om damen får lov til å hilse på lillegull eller ikke... Anonymous poster hash: 8bce9...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå