Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Har ei jente på snart 2 år som alltid har lekt godt med kusinen sin (1år eldre). Nå i det siste har mitt barn begynt å ikke like p være med henne, slår etter henne , samt kaster leker osv på henne hvis hun nermer seg. Tar selvsagt tak i situasjonen å sier at det ikke er lov. Men syns dette er så rart!! De har alltid hengt sammen. Å plutselig er datteren min sånn nå. Hun er ikke sånn mot noen, heller ikke i bgh. Har spurt. Ikke andre barn vi leker med heller. Kun mot sin kusine. Blir jo lei meg når jeg ser hvordan hun plutselig har blitt ..... Hva kan det være? Kan det ha skjedd nie dem imellom vi voksne ikke har sett? Uff ... Anonymous poster hash: b639a...5fe
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Kan være at datteren din er så trygg på kusinen at hun våger å teste grensene og å utagere mot henne. Anonymous poster hash: e2ee7...547
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Ja kanskje. Uff tar meg så nær av det . Noen andre som har opplevd dette med barna? Hva kan jeg som mamma gjøre? Anonymous poster hash: b639a...5fe
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jenta mi er "tøff" mot sin fetter, de er like gamle. Det er sånn de er i den alderen om ikke språket er 100 % etablert og de skjønner hva den andre vil. Det kommer seg nok etterhvert, jenta di er jo tross alt bare 2 Anonymous poster hash: 65e4c...648
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Slapp av! Hun er jo på prikken gammel nok til å begynne å teste grenser, og det gjør hun mot noen hun er trygg på - i dette tilfellet kusinen sin. Forhåpentligvis klarer den lille kusinen å sette egne grenser og sette henne på plass. Dere voksne må selvsagt fortsette å irettesette og veilede, men du trenger nok ikke å bekymre deg. Snart er det deg det går ut over Anonymous poster hash: 1fc40...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå