Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jobber med vekta for en forestående slankeoprasjon (ja jeg er feit som et berg) Sliter skikkelig med det. Det er sinnsykt vanskelig! Må ned 8kg. Jeg har ingen klær, har angst mot å shoppe! Jeg er flau hele dagene på jobb, over hvordan jeg ser ut. Føler meg helt jævlig. Jeg vil ikke gå ut av huset med mindre jeg MÅ. Jeg HATER å dra på butikken å handle. Blir sinnsykt stressa over å møte på noen jeg kjenner. Jeg har ingen ståpåvilje. Førerkortet har jeg ikke. Og livet for meg, blir veldig vanskelig nå som snøen kommer, og jeg ikke har lappen. Prøver å ta tester på nettet. Men igjen dørstokkmila. Jeg er rett og slett helt rar. Klarer liksom ikke å ta meg selv i nakken og gjennomføre ting! Vurderer å få legen til å sykmelde meg fra jobb, siden jeg har det så fælt på jobb med tanke på selvfølelsen. Gruer meg hver dag til å måtte finne meg noe å ha på meg, samt. å være på jobb. Jeg har begynt å trene, men er livredd det skal være masse folk der, så trener kun når jeg har tidligvakt. ( da er det lite folk på studio) Livet er så slitsomt for tiden! Jeg vil bare ha den operasjonen NÅ, og lappen. Sorry for rotete innlegg :/ Anonymous poster hash: 4c8f4...75b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Har du prøvd lavkarbo, der du går på veldig lite lavkarbo? Siden du er veldig overvektig så er det ofte "lettere" å gå ned de første kiloene slik. Verdt et forsøk! Prøv å tenke på mulighetene. Finn motivasjon i hvordan du ønsker å forandre livet ditt. Husk at selv om du får en slankeoperasjon så må du likevel gjøre jobben i etterkant! Det er ikke slik at absolutt alt blir lettere bare du får operasjonen. Så finne motivasjon nå tilå gå ned disse 8 kiloene. Du er jo godt i gang med å trene. Sett deg opp mål, når du har gått ned så og så mye kan du kjøpe deg andre klær. Du er ikke slik du føler deg nå. Du er så mye mer! Ta tak i det. Sett deg ned og les på teorien til lappen. Bare gjør det! Bestem deg for å lese x antall sider hver kveld. Begynn et sted! Lykke til! Anonymous poster hash: 8e656...a35
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Tusen takk for fint svar Anonymous poster hash: 4c8f4...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå