Gå til innhold

Hva er deres teiteste uvane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger ofte tomme forpakninger tilbake i kjøleskapet, og blir superglad når jeg tror jeg hadde en ekstra pakke...

Anonymous poster hash: d7220...0f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så dum at jeg ikke gidder å gå på do før jeg neeeesten tisser på meg.

Det har resultert i noen artige løpe-danser bortover gulvet gjennom årene. Huff....

Skrevet (endret)

Å alltid være sent ute til å rekke bussen! :S

Bruke mer penger enn jeg har,altså la vær å betale en regning fordi det er en jakke jeg har lyst på i stedet osv.

Endret av me_87
Skrevet

Min teiteste uvane er røyking. :-(

Anonymous poster hash: 242b3...cb7
Skrevet

At jeg begynte å røyke igjen etter å ha vært røykfri i flere år, det er en uting og en fryktelig uvane jeg skammer meg over. Jeg prøver å slutte innimellom, men faller fort tilbake. Skal i gang med å prøve å lese en bok som har fungert for ei venninne av meg...må bare få somlet meg til å kjøpe den boken...

Røyker kun ute, uansett vær og temp. Vasker fingre, munnskyll/ tyggis, mentolsigaretter så ikke jeg forpester omgivelsene mine aldeles, men jeg forpester jo lungene mine og helsa mi. Som igjen er råtten gjort ovenfor mannen og barna. :-(

Foreldrene mine har klart å slutte å røyke, det hjelper litt på motivasjonen. Har et lite problem jeg vet kommer med røykeslutt....snopsug!

Skrevet

Griser med syltetøy på skjærebrettet uten å tørke opp etter meg.

Er det mer smør på kniven tørker jeg det av på kanten på smørboksen. 

Setter tomme melkekartonger inn igjen i kjøleskapet fordi jeg ikke gidder å skylde dem der og da.

Er alltid i siste liten uansett hvor god tid jeg har på forhånd.

De tre øverste tingene irriterer samboeren min grønn!

Skrevet

Er det mer smør på kniven tørker jeg det av på kanten på smørboksen. 

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek :P

Skrevet

At jeg begynte å bruke snus etter et helt år uten nikotin. Dyr og dum uvane.

Jeg sovner i sofaen omtrent 4 dager i uka og noen ganger sover jeg der hele natta. Helt idiotisk, særlig siden jeg har en deilig seng i et soverom som er perfekt temperert. Dessuten hater jeg å sovne med klær på, likevel gjør jeg det.

Jeg er en veldig irriterende person i følge meg selv.

Skrevet

Jeg setter ting på biltaket og kjører i vei.

Utrolig nok har flere av tingene blitt med på hele kjøreturen uten å falle av, men i går trillet vannflasken min av midt i et kryss og skapte mild oppstandelse blant medtraffikanter. Jeg lot som ingenting og kjørte videre :P

Skrevet

Jeg setter ting på biltaket og kjører i vei.

Utrolig nok har flere av tingene blitt med på hele kjøreturen uten å falle av, men i går trillet vannflasken min av midt i et kryss og skapte mild oppstandelse blant medtraffikanter. Jeg lot som ingenting og kjørte videre :P

Hihi, så søtt da :D Så lenge du ikke plasserer baby på taket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...