Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg legger ofte tomme forpakninger tilbake i kjøleskapet, og blir superglad når jeg tror jeg hadde en ekstra pakke... Anonymous poster hash: d7220...0f4
CaptainHindsight Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg er så dum at jeg ikke gidder å gå på do før jeg neeeesten tisser på meg. Det har resultert i noen artige løpe-danser bortover gulvet gjennom årene. Huff....
me_87 Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 (endret) Å alltid være sent ute til å rekke bussen! :S Bruke mer penger enn jeg har,altså la vær å betale en regning fordi det er en jakke jeg har lyst på i stedet osv. Endret 29. september 2013 av me_87
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Min teiteste uvane er røyking. :-( Anonymous poster hash: 242b3...cb7
Ugl@ ruger... Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 At jeg begynte å røyke igjen etter å ha vært røykfri i flere år, det er en uting og en fryktelig uvane jeg skammer meg over. Jeg prøver å slutte innimellom, men faller fort tilbake. Skal i gang med å prøve å lese en bok som har fungert for ei venninne av meg...må bare få somlet meg til å kjøpe den boken... Røyker kun ute, uansett vær og temp. Vasker fingre, munnskyll/ tyggis, mentolsigaretter så ikke jeg forpester omgivelsene mine aldeles, men jeg forpester jo lungene mine og helsa mi. Som igjen er råtten gjort ovenfor mannen og barna. :-( Foreldrene mine har klart å slutte å røyke, det hjelper litt på motivasjonen. Har et lite problem jeg vet kommer med røykeslutt....snopsug!
Plutselig_gravid Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Griser med syltetøy på skjærebrettet uten å tørke opp etter meg. Er det mer smør på kniven tørker jeg det av på kanten på smørboksen. Setter tomme melkekartonger inn igjen i kjøleskapet fordi jeg ikke gidder å skylde dem der og da. Er alltid i siste liten uansett hvor god tid jeg har på forhånd. De tre øverste tingene irriterer samboeren min grønn!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Er det mer smør på kniven tørker jeg det av på kanten på smørboksen. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek Anonymous poster hash: d7220...0f4
stearin Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 At jeg begynte å bruke snus etter et helt år uten nikotin. Dyr og dum uvane. Jeg sovner i sofaen omtrent 4 dager i uka og noen ganger sover jeg der hele natta. Helt idiotisk, særlig siden jeg har en deilig seng i et soverom som er perfekt temperert. Dessuten hater jeg å sovne med klær på, likevel gjør jeg det. Jeg er en veldig irriterende person i følge meg selv.
*Teoline* Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jeg setter ting på biltaket og kjører i vei. Utrolig nok har flere av tingene blitt med på hele kjøreturen uten å falle av, men i går trillet vannflasken min av midt i et kryss og skapte mild oppstandelse blant medtraffikanter. Jeg lot som ingenting og kjørte videre
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Jeg setter ting på biltaket og kjører i vei. Utrolig nok har flere av tingene blitt med på hele kjøreturen uten å falle av, men i går trillet vannflasken min av midt i et kryss og skapte mild oppstandelse blant medtraffikanter. Jeg lot som ingenting og kjørte videre Hihi, så søtt da Så lenge du ikke plasserer baby på taket. Anonymous poster hash: d7220...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå