Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hvis dere ikke begynner å høre på meg nå så kommer jeg til å bli så tøff at dere skriker fra morgen til kveld. Ord, ord, ord. Det er min mann. Men lite hold og aldri alvor. Saken er den at han har store humørsvingninger og jeg er bekymret for barna. Før og etter han sa dette så lekte han med ungene og var i godt humør. Så plutselig blir han bråsint og kjefter. Utad er han høyt utdannet, god jobb og en drømmemann. Hjemme er han ekstremt opp og ned i humøret og kan skrike og kjefte :-( Anonymous poster hash: e5497...ebc
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Slike utbrudd er nok til å gjøre barn usikker og utrygge på sikt - selv om han ikke gjør det han sier han skal gjøre. Jeg ville fått ham med på familievernkontor eller lignende. Du skriver at han er drømmemann.... men en drømmemann mister ikke besinnelsen og skriker trusler til barna sine. Det må mannen forstå før han skader barna sine til å blir utrygge. Det at han og barna leker fint sammen etterpå trenger ikke bety at barna ikke blir påvirket!!! Barn har ekstremt høy "overlevelsesmekanismer", og i et slikt tilfelle vet de at det beste er å være positive og gjøre som pappa vil... Det betyr ikke at de ikke blir usikre og utrygge innvendig! Anonymous poster hash: 9e928...b6a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Har han alltid vært slik, eller er det noe som forklare en eventuell endring i oppførselen? Anonymous poster hash: ad99a...711
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Har han alltid vært slik, eller er det noe som forklare en eventuell endring i oppførselen? Anonymous poster hash: ad99a...711 Jeg tror han har en diagnose med stemningslidelse. Det går mest ut over meg. Men det drypper litt på barna og. Men humørsvingningene er kamuflert når vi et med andre. Kan ha perioder han er bedre humør. Nå er set dårlig. Men han har kort lunte generelt. Anonymous poster hash: e5497...ebc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Akkurat hva han sa tror jeg ikke har så mye å si, jeg er mer bekymret når det gjelder plutselige svingninger og det å bli bråsint og skrike på barna uten åpenbar grunn. For en slik ustabilitet og urimelighet gjør barn veldig utrygge.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Ja er enig. Er bekymret. Hi Anonymous poster hash: e5497...ebc
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Brå svingninger og aggressiv ordbruk/trusler mot barna (og deg) er psykisk mishandling, og den formen for barnemishandling som er mest skadelig, da den er mye vanskeligere å avdekke/endre/rette på enn andre overgrep. Snakk med fastlegen til mannen din, så kan denne henvende til rette instans. Anonymous poster hash: f084f...1ab
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Jeg har levd med en sånn mann, høyt utdannet , bra jobb og et monster på hjemmebane.. Vårt barn endte opp med å bli så redd etter alle truslene , at h*n måtta ha psykologhjelp etter at jeg fikk kasta ut mannen.. Så vær obs, ikke bra dette her Anonymous poster hash: 32ade...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå