MorTilMalthe Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Straks 8 uker på vei, og har så vondt! Kjennes ut som om jeg har eggløsning på begge sider..... Er 4 år siden sist jeg var gravid, men kan ikke huske det var så vondt da. Må sier at jeg er livredd for å miste. Har mistet en gang før i uke 11 uten å merke at det var noe som helst som var galt. Klarer ikke å glede meg over graviditeten før jeg har bikket 12 uke og vært på kontroll hos legen.
Bustetroll Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg hadde mye menslignende smerter den første tiden.Er nok blod du skal være mest redd for =)
MorTilMalthe Skrevet 29. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg hadde mye menslignende smerter den første tiden. Er nok blod du skal være mest redd for =) Takk for svar Er sikkert bare ekstra nervøs siden jeg ikke merket at noe var galt da jeg mistet. Og da viste det seg at det ikke hadde vært liv på noen uke før jeg fikk blødning.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Slet selv med store EL lignende smerter i svangerskap nr 2 og 3, verre for hver gang... Holdt på frem til uke 10 og uke 13..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Hadde også sånne smerter i begynnelsen av begge mine svangerskap. Det ringer en svak bjelle om at det er noe som strekker seg inni der... Husker ikke helt. Anonymous poster hash: 68264...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå