Gå til innhold

Tror mannen er utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet ganske tidlig i dag, gikk ned for å lage meg litt frokost. Samboeren min sin mobil lå nede til lading og jeg kunne ikke la være å se på den. Han har kode på, men den hadde jeg sett mange ganger at han hadde tatt, så den kunne jeg..

Han har vært på mange "møter" med jobben, alt fra 6 til 12.. Jeg gikk innpå meldingene hans og der var det en kontakt som han hadde kalt for "supersexy" og inne der var det en rekke ekle mld :( spesielt en mld hun hadde sendt til han, fikk meg til å få skikkelig vondt inni meg... Gikk inn på bildene og så noen virkelig ekle bilder av sikkert hun dama.....

Vi har 3 barn sammen på 2 mnd, 2 år og 3,5 år..

Anonymous poster hash: d2d7d...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som en som du kommer til å ha det særlig godt med fremover. Skjønner ikke hvordan mannfolk klarer å oppføre seg på den måten... :(

Anonymous poster hash: 9c0b9...c16
Skrevet

Da har du egentlig bare to valg... Enten så later du som ingenting og lever videre som om ingenting er skjedd, eller så konfronterer du mannen din med den informasjonen du innehar og tar neste valg ut fra hva som kommer frem av samtalen...

Er helt forferdelig å havne i en slik situasjon, man føler seg sårbar og usikker. Bare husk at uansett hva som blir sagt av mannen din så er dette ikke din feil! Han har tatt valget med å skrive meldinger (og eventuelt ha et forhold) til denne kvinnen, han kunne heller tatt valget om å prate med deg og prøvd å fikse det som eventuelt ikke var bra i forholdet før han tok det første valget.

Lykke til!

Anonymous poster hash: db7aa...3f3
Skrevet

Skjønner ikke hva som er med mannfolk..... Syns bare skikkelig synd på deg :( du fortjener bedre :)

Anonymous poster hash: f72c2...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...