Gå til innhold

Hvordan er forholdet til deg og.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerforeldrene dine??

Anonymous poster hash: c593c...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra, men litt for tett på godt og vondt.

Skrevet

Det er veldig bra! De bor bare 15 min fra oss, så vi treffer dem stort sett hver uke. De strekker seg langt for å hjelpe oss, men samtidig så passer de veldig på å ikke tråkke for nære, på en måte. De tar veldig hensyn til meg, og er nøye på å ikke blande seg for mye i hvordan jeg er som mamma til deres barnebarn. Samtidig er de veldig behjelpelige. Så jeg må si jeg har et veldig godt forhold til mine svigerforeldre, og jeg er veldig takknemlig for at det er slik det er.

Anonymous poster hash: c7865...edb

Skrevet

Det er veldig bra heldigvis! :D  Men det hender jo at man kommer i konflikter eller er uenig i saker.

De stiller opp og hjelper med barna så ofte de kan. De inviterer på middag og vi er velkomne på besøk både med og uten mannen, eller bare jeg alene om det var det :)

Skrevet

Liker ikke svigermor, for hun vil ikke høre på meg når det gjelder min egen datter. Hun (min datter) har vært på overnatting hos svigermor/farmor og da har hun latt henne skrike begge gangene i opptil 1(!) time før jentungen hadde sovnet utmattet... Hun kontaktet oss ikke og sa ikke fra før dagen etter da vi hentet.. Og da hadde jeg sendt melding dagen før om alt gikk fint... Stoler ikke på henne, nei..

Svigerfar ser jeg ikke særlig mye til, han er helt ok :)

Anonymous poster hash: c3cb5...0b7
Skrevet

Anstrengt forhold til svigermor, veldig glad i svigerfar.

Føler egentlig at mannen bør skrive bok om barndommen sin, den er rimelig spesiell.

Skrevet

Har et  veldig godt forhold til mine svigerforeldre føler jeg. Kan snakke om alt, og har samme humor....

Skrevet

Det er veldig bra. Dem bor 50 mil unna, og når vi fikk førstemann kom svigermor og hjalp til med engang det var noe.

Et eks: babyen hadde kolikk og pustestopp( ikke pga gråting) kvelden vi snakket med svigermor gråt ungen så mye, på mårran når vi våknet var hun kommet alt, hun spørte om hun fikk komme først ;)

Anonymous poster hash: 40ff7...f0a

Skrevet

Veldig bra de bor i ett annet fylke

X-svigers bor ikke langt unna og har godt forhold til de og

Skrevet

Det er ok.

Det er fordi de bor en flyreise unna. Hadde de bodd i nærheten tror jeg det hadde blitt litt vel mye.

Anonymous poster hash: 46e71...eb2

Skrevet

Jeg bor i samme hus som svigermor... Ikke at det er en ordning jeg anbefaler for alle, men med tiden har det gått seg veldig fint til. Svigermor er ei flott dame som jeg går overens med og som jeg kan være tydelig ovenfor uten at det er ett problem. For all del vi går sikkert hverandre på nervene til tider, men hun er en som stiller opp på flekken om det skal være noe og jeg kan med hånden på hjerte si vi har ett veldig godt forhold og jeg setter stor pris på henne.

Anonymous poster hash: 8f227...dba
Skrevet

Bra forhold, ingenting å utsette på hverken svigerfar eller svigermor. De er engasjerte besteforeldre som tilbyr seg støtt og virkelig ønsker å tilbringe tid med barnebarna. Føler oss alltid velkommne der, selv om mannen av og til har glemt å gi beskjed om at vi kommer på overnattingsbesøk og jeg blir med i god tro på at det er avklart med svigers..hehe... Null stress de gangene det har skjedd, svigers tar det med godt humør, begge er i jobb og har sine hobbyer og interesser.

Skrevet

Det er veldig bra!elsker de begge to veldig mye, og svigerfar er mer som en far for meg enn min egen far.

dessverre bor de på den andre siden av jordkloden...

Anonymous poster hash: 90eed...f63
Skrevet

Har et bra forhold til svigermor. Ikke bra forhold til svigerfar. Der mangler det noe i topplokket.

Skrevet

De bor laaaaangt unna, og godt er det:) Jeg ser de en gang i året og thats it. Den ene gangen er en prøvelse og det er alltid en befrielse når det er over.

De er kalde, sladrete, har masse møkkete dyr, huset er møkkete og veldig kaldt, de er strenge og skal alltid ha oss til å jobbe med ett eller annet den ene gangen vi er der i året. Ikke tid for kos og hygge i det hele tatt. De har masse penger men er skikkelig gniene. Barna får hverken bursdag eller julegaver..ikke en gang et kort får de. Lista er lang.

Anonymous poster hash: ce710...ba7
Skrevet

Har et bra forhold til dem. Ungene forguder dem :) Lite avlastning siden svigermor er syk, men det er i grunn ubetydelig. De har vært mer tilstede enn mine foreldre. 

Skrevet

Barna forguder henne for hun er en super farmor. Jeg kan styre min begeistring, men later som ingen ting for barnas skyld. Tror hun tenker det samme om meg. Hun respekterer meg som mor til barnebarna hennes, og skryter alltid av hvordan jeg er som mor og sier hun setter stor pris på det. Men vi snakker lite sammen og er reserverte rundt hverandre. Hvis vi ikke snakker om barna er det en stillhet til å ta og føle på. 

Vi lever litt i to forskjellige verdener... Men hun er til å stole på, og jeg er hundre prosent sikker på at om jeg noen gang havner i en situasjon hvor jeg trenger hjelp er hun der med en gang... 

Anonymous poster hash: 56c98...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...