Gå til innhold

Herregud...tisset på meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i sofaen og slapper av med strikketøyet og beina i kors, så nyser jeg så kommer det en skvett!! Er høygravid med nr 3, er der unskyldning nok eller må jeg knipe for harde livet nå?

Anonymous poster hash: 0390e...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde vel knipe for harde livet uansett! ;)

Anonymous poster hash: 731f3...3e0
Skrevet

Det er helt naturlig at musklene svekkes nå mot slutten. Ikke noe å bekymre seg for:-)

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men har født tre barn da. Hvis jeg er tissatreng og nyser, så... Ja, er noe som har blitt slappere...

Skrevet

Nytter det å knipe nå før fødselen da? Men etterpå..huff... Tenker det blir noe opptrening på meg da! Er det noen som har prøvd vaginakuler for den slags? :P

HI

Anonymous poster hash: 0390e...007

Skrevet

samme skjedde meg en gang, men det var første svangerskap! :P merker nå 7 mnd etter fødsel at jeg fortsatt ikke kan knipe av strålen når jeg tisser! skulle nok hatt sånne kuler. 

Anonymous poster hash: 26ac8...cb9
Skrevet

Jeg gjør det nesten alltid når jeg kaster opp, da klarer jeg ikke å knipe igjen:(

Anonymous poster hash: 2cef6...f9f

Skrevet

Jeg er høygravid og forkjølt. Hver gang jeg begynner å hoster skikkelig tusser jeg på meg.

Anonymous poster hash: c9c5e...12c

Skrevet

Knip i vei, det hjelper å knipe både under graviditet, etter fødsel og vi bør fortsette med knipeøvelser etter dette også.

Har tre barn, alle født vaginalt, minste er 6 1/2 år, kniper fortsatt hver dag for å si det sånn. Kan le, hoste, nyse, spy og hoppe uten å skvette på meg, rimelig sikker på at det skyldes knipeøvelsene alene.

Men, når man er gravid så spiller hormoner og press på blære inn, så om man skvetter på seg da så vil det ikke si at man nødvendigvis kommer til å gjøre det etter svangerskapet, men uansett lurt å knipe. Husk å holde " knipet" så lenge man orker/klarer...mer effektivt enn å knipe mange kjappe knip, feks bedre med 10 lange knip enn 20 korte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...