Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 http://m.db.no/2013/09/25/tema/klikk/gravid/foreldre/29516370/ Skulle trodd det stod om meg i den artikkelen. Så godt og se det er flere som sliter med sjalusi i forhold til søsken.
Opp Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Skiver under på den, jeg har fått store problemer m min yngre svigersøster. Orker ikke forholde meg til henne, men må jo det. Hun er ikke gravid enda en gang, men hun er nygift og jeg ser det står folsyre på badet. Regner m hun kommer m en annonsering snart og det er sååå vanskelig for meg. Jeg blir så bunnløs trist, sint, liker henne ikke, og får en slik desperat følelse av å sitte her uten barn eller gravid. Tror jeg må snakke m noe profesjonelle, for jeg vil ikke ha det slik. Det ødelegger livet mitt jeg vil jo ha det bra og et fint forhold til henne, men tror ikke jeg greier å snu denne negative spiralen uten hjelp. Vet det blir borte når jeg en gang blir gravid og får barn, for har jo troen på at det skal funke iløpet av 1-2 år, men kan ikke ha det slik i den eviglange ventetiden.
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2013 Min søster ble gravid før meg og jeg kom ett år etter. Det resulterte i null kontakt. Nå er vi venner igjen og har kontakt fordi barna våres lekwr så fint sammen. Hun er nå gravid igjen og har ikke lenge igjen. Føler det gikk litt tilbake til start da. Har unngått mest mulig kontakt, men må ved visse tilstelninger. Blir bare enda mer deppa når jeg må stå i kø og vente på neste forsøk. Fikk vite i dag at legen enda ikke hadde sendt inn søknaden. Da falt alt sammen igjen.
Opp Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Føler med deg, fært når det er sånn, håper du blir gravid neste forsøk! Det er visst ganske vanlig å føle det slik når man har holdt på en stund. Håper du greier å holde de vonde følelsene på nogenlunde avstand. Kjipt m treg lege, det hadde jeg også. Brukte 3 uker å på å sende henvisningen. Her er en annen artikkel om det samme, kjente meg veldig igjen i det og forstod litt mer av hvorfor jeg føler det slik. Utrolig fæle og vanskelige følelser det er. http://mammanett.no/mobil/node/93701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå