Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hva er lav feber, middels og høy feber? Ved hvilken kroppstemp. bli de holdt hjemme den dagen og ved hvilken kroppstemp. blir det bestemt at dagen etter blir hjemmedag. Da tenker jeg kun feber og grei form ellers. Anonymous poster hash: b224d...082
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 jeg vil si at når barnet kun har feber brygger det jo på ett eller annet og da er ikke formen bra, det kjenner jeg selv også. når det har brutt ut f.eks forkjølelse så er jo formen bedre og feberen blir som regel borte også. jeg praktiserer å holde barna hjemme så lenge de har feber og brygger på noe så kan de heller i bhg/skole når de "bare" er litt forkjølet og feberen er borte. men det er min mening. Anonymous poster hash: 7347e...c42
Vildemora Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Over 38 grader regnes normalt som feber. Her i barnehagen skal barna ha en feberfri dag før de sendes i barnehagen igjen.
☆☆☆ Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 (endret) Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag. Endret 29. september 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag. Hæ? Det betyr st du evt sender ungen i bhg med feber?? For min mellomste er faktisk i god allmenn form selv om han har nør 40 i feber....skal jeg sende han i bhg da? Hvordan an du evt vite at ungen er helt feberfri?? Anonymous poster hash: d80cd...793
☆☆☆ Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag.Hæ? Det betyr st du evt sender ungen i bhg med feber?? For min mellomste er faktisk i god allmenn form selv om han har nør 40 i feber....skal jeg sende han i bhg da? Hvordan an du evt vite at ungen er helt feberfri?? Anonymous poster hash: d80cd...793 Nei, det betyr at eg ikkje dreg fram temperaturmål på ein frisk unge. Er ho sjuk er ho heime sjølv om ho har "godkjent" temperatur.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag.Hæ? Det betyr st du evt sender ungen i bhg med feber??For min mellomste er faktisk i god allmenn form selv om han har nør 40 i feber....skal jeg sende han i bhg da? Hvordan an du evt vite at ungen er helt feberfri??Anonymous poster hash: d80cd...793 Nei, det betyr at eg ikkje dreg fram temperaturmål på ein frisk unge. Er ho sjuk er ho heime sjølv om ho har "godkjent" temperatur. Har hun feber, men god allmenntilstand - hun er da ikke frisk av den grunn!!! Anonymous poster hash: d80cd...793
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Hvis barnet har vanlig almemtilstand sjekker vi jo ikke temperaturen om vi ikke tilfeldig vis kjenner at barnet er veldig varmt. Sjekker jo ikke temp hver dag før barnehagen. Over 38 regnr vi som feber. Anonymous poster hash: 01d38...1b7
☆☆☆ Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag.Hæ? Det betyr st du evt sender ungen i bhg med feber??For min mellomste er faktisk i god allmenn form selv om han har nør 40 i feber....skal jeg sende han i bhg da? Hvordan an du evt vite at ungen er helt feberfri??Anonymous poster hash: d80cd...793 Nei, det betyr at eg ikkje dreg fram temperaturmål på ein frisk unge. Er ho sjuk er ho heime sjølv om ho har "godkjent" temperatur.Har hun feber, men god allmenntilstand - hun er da ikke frisk av den grunn!!! Anonymous poster hash: d80cd...793 I så fall må ein jo måle kvar einaste dag da - sida ein ikkje er i stand til å vurdere om ungen er frisk eller ikkje..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag.Hæ? Det betyr st du evt sender ungen i bhg med feber??For min mellomste er faktisk i god allmenn form selv om han har nør 40 i feber....skal jeg sende han i bhg da? Hvordan an du evt vite at ungen er helt feberfri??Anonymous poster hash: d80cd...793 Nei, det betyr at eg ikkje dreg fram temperaturmål på ein frisk unge. Er ho sjuk er ho heime sjølv om ho har "godkjent" temperatur.Har hun feber, men god allmenntilstand - hun er da ikke frisk av den grunn!!!Anonymous poster hash: d80cd...793 I så fall må ein jo måle kvar einaste dag da - sida ein ikkje er i stand til å vurdere om ungen er frisk eller ikkje.. Nei, tenker hvis ungen din åpenbart har feber...men god allmenntilstand Anonymous poster hash: d80cd...793
☆☆☆ Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Måler ikkje temperatur når ungen er i form. Etter febersjukdom har ho ein heimedag.Hæ? Det betyr st du evt sender ungen i bhg med feber??For min mellomste er faktisk i god allmenn form selv om han har nør 40 i feber....skal jeg sende han i bhg da? Hvordan an du evt vite at ungen er helt feberfri??Anonymous poster hash: d80cd...793 Nei, det betyr at eg ikkje dreg fram temperaturmål på ein frisk unge. Er ho sjuk er ho heime sjølv om ho har "godkjent" temperatur.Har hun feber, men god allmenntilstand - hun er da ikke frisk av den grunn!!!Anonymous poster hash: d80cd...793 I så fall må ein jo måle kvar einaste dag da - sida ein ikkje er i stand til å vurdere om ungen er frisk eller ikkje.. Nei, tenker hvis ungen din åpenbart har feber...men god allmenntilstand Anonymous poster hash: d80cd...793 Då blir ho sjølvsagt heime! Det trudde eg var innlysande..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå