Gå til innhold

lånekassa, desperat etter svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om fullt lån og stipend, og kryssa av for at jeg skal finansiere studiene ved hjelp av lånekassa.. Studiet koster 33000 ca. Jeg søkte for ca to uker siden, og har fått melding om at søknaden er beregna til å være ferdig 20 november.. Hvor mye kan jeg forvente å få første utbetalinga? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 00084...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mine på konto nøyaktig 6 uker etter at jeg søkte.jeg fikk ordnet det sånn at de utsatte første innbetaling til skolen fram til jeg fikk fra lånekassen da.

Anonymous poster hash: ce0b0...4cd
Skrevet

Jeg fikk litt over 21 000,- i første utbetaling, som var i august

Anonymous poster hash: a01a2...66f
Skrevet

Vel, om du får innvilget søknaden vil du få det skolen koster pluss lån og stipent for aug-sept-okt og nov. Det blir en del penger. Men hvorfor i all verden søkte du så sent?

Anonymous poster hash: c66ee...98c
Skrevet

Hvis du får innvilget lån og stipend så får du den store augustutbetalingen på ca.20.000 pluss etterbetalt september, oktober og november. De er fryktelig trege med behandling av sene søknader, så dette burde du gjort for lenge siden. Men du vil jo få en hel del når du får pengene da, trikset blir å "klare seg" til dess...

Skrevet

Søkte ikke før fordi det er snakk om nettstudier, og man må ha bekreftelse på at man er meldt på før man kan søke. Er jo oppstart hele året, såå..

Er det noen mulighet for å ikke få det innvilget da? Jeg hadde det hvertfall i fjor, men da var skolen jeg gikk på gratis.

Tusen takk for at dere svarer :D

Anonymous poster hash: 00084...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...