Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Finnes det evt noe test? Anonymous poster hash: bf442...c94
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Følger ikke med på tester, så det aner jeg ikke. Men med 3 barn fra 4 til 10 år har jeg prøvd litt forskjellig. Og Viking og Ecco er de desidert beste! Ungene er varme og tørre på beina hele vinteren.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Sorel med uttagbart for. Varmer til 25- Anonymous poster hash: ce1aa...c79
soleia Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Eg anbefalar iallefall å ta ungen med til butikken og prøve. Viking har bra vintersko, men ekspeditøren i skobutikken sa med ein gong ho såg foten til eldste at han ikkje burde ha Viking, fordi han har smal fot. På han blei det SuperFit, som eg har god erfaring med frå andre sko. då minste skulle ha sko gjekk me på eccobutikken, men der sa ekspeditøren at han burde ha Viking sko pga breid fot, og sende oss vidare til ein annan skobutikk. viking, ecco og superfit plar gjere det bra i testar. I år var viking på første, ecco på andre og Superfit på fjerde etter kamik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå