Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Kan noen fortelle meg ukesmenyen deres? Trenger tips. Anonymous poster hash: 436a1...575
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 denne uka -Stekt laks, poteter og grnsaker - lapskaus - kylling og ris -fiskekaker -pizza -rester -ovnsbakte koteletter Anonymous poster hash: e94b0...c73
O`Neill Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Dette er hva jeg funderer på nå.. kan godt hende jeg har ombestemt meg innen vi tar ukes handelen.. * Laks i folie med gulerøtter, purre, mais , smør og evt krydder og med couscous til. * Hjemmelagede kjøttboller med hjemmelaget potetmos, dampede gulerøtter og brun saus til. * Pasta (fullkorn) med kjøttsaus og parmesan * Fiskegrateng med sandefjordsmør, dampede grønnsaker og poteter * Bakt potet med bacon, løk, mais, champinjong(beklager evt skrivefeil), ost, kryddersmør og rømme (jah..kaloribombe) * Taco med tilbehør * Kylling, salat, potetbåter og bali saus
Fruen i huset Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Blomkålsuppe med bacon Ørretfilet med kremet saus og ris Kyllingfilet med pasta og kremet sitron-/parmesansaus + basilikum Torsk med bacon ++, potetstappe Taco
☆☆☆ Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 (endret) Er dårlig på å følge planlagt meny, kan heller fortelle kva som faktisk er fortært i løpet av veka som gjekk. Mandag: sosakjøt Tirsdag: makaroniform med hjortekjøt og tomat/grønnsakssaus Onsdag: restane av makaroniforma Torsdag: fiskegrateng Fredag: svinefilet med bacon og svisker Laurdag: pizza Søndag: fiskegryte Endret 29. september 2013 av ★
Rivjernet Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 HANDLELISTE: Mandag : Fiskebollesuppe Tirsdag: Kyllingfilet med tomatsalat og gulerotmos/ ris&bretagne Onsdag: Kjøttpudding med kokt blomkål/ potet Torsdag: Spaghetti med kjøttssus Fredag Biff med fløtegratinerte poteter/blomkålgrateng Lørdag: Taco Søndag: Koteletter med gulerotmos og tomatsalat/poteter og brun saus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå