Gå til innhold

Julegave til gutter 16-18 år for ca 500kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen nye ideer, og kjenner dem ikke så godt at jeg vet hva de liker å drive med..

Tror nok de ønsker seg mest dyre ting og penger, men synes penger blir upersonlig jeg da..

Har pleid å gi frisørsalong hårprodukter, parfyme (men er vanskelig det og når en ikke vet hvilken smak de har) og kan ikke gi det år etter år...?

og hva gir man besteforeldre som "har alt" ? de blir jo glade for alt da, men vil gi noe annet enn bilde av barna.. 300kr er sikkert fint !

Anonymous poster hash: 2bb88...800
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besteforeldre: Gavekort på å gå ut for å spise, kino el.

Gutter: Headset, klær, bøker, sko...

Anonymous poster hash: dadfc...9a4
Skrevet

besteforeldre: bøker, blader, kurv med noe som kan brukes opp (mat (spekemat feks), sokker, snop, nøtter, vin, hjemmelaget saft/sylt, nips fra barna, en fin kopp med bilde av barna/malt av barna, frukt)

Gutter: gavekort på elkjøp, gavekort på senteret (hvis det er noe storsenter i nærheten, evt i små byer har de gavekort som er på alle butikkene i byen) eller penger. (hvorfor ikke gi de penger hvis det er det de ønsker seg? Jeg ble ALLTID glad for penger i den alderen uansett hvem som gav. Ble jo de "beste" gavene for da kunne jeg bruke de til akkurat det JEG ville :) )

Anonymous poster hash: ab440...9c7
Skrevet

evt ullundertøy til besteforeldre

Skrevet

evt ullundertøy til besteforeldre

likte ideene til besteforeldre, mulig jeg bruker den ideen til flere også ! :D

og de guttene, tja jo.. kanskje de bare kan få penger da... hmm.. er liksom noe jeg bare "aldri gir" men er jo kjekt å kunne spare opp til å kjøpe en større ting de ønsker seg..

Skrevet

Guttene kan jo få en julestrømpe med snop og i strømpen kan det også ligge f.eks et gavekort på kino eller noe sånt.

Har selv en ganske stor gutt og noe av det kuleste han fikk i fjor var gavekort i app-store ;)

Anonymous poster hash: acae1...9be
Skrevet

Hvis ungdommene ønsker seg penger synes jeg du skal gi dem penger, eventuelt gavekort. 

Poenget er vel at de skal bli glad for gaven? 

Sjekk eventuelt med foreldrene om de sparer til noe spesielt, så kan du gi gavekort til sportsbutikk e.l.

Anonymous poster hash: 20bf7...3e7
Skrevet

Har ungdommer i familien som sier: "Jeg ønsker meg bare penger, for det er teit å få andre ting." Da blir jeg litt provosertog gir aldri penger på trass. Det blir noe annet hvis de hadde sagt at de ønsket seg penger, fordi de sparer til et eller annet.

Anonymous poster hash: 29db9...1c1
Skrevet

En pen skjorte :)

ja, bra tips! han ene er veldig glad i det vet jeg - er litt kjipern me str i hals osv, men byttelapp funker vel??=)

Skrevet

GTA VII er nok øverst på ønskelisten i den alderen, det kjøper jeg t mine nevøer:)

Anonymous poster hash: 5d0e0...671

Skrevet

Hva med opplevelser?

sikkert smart å spør foreldrene hva de liker, men hva med gavekort på klatretime/Go cart/paint ball osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...