Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Noen som vet hvor mye jeg skal legge til når jeg måler feber i munnen? På to målinger nå så har jeg 35, 8 og 36, 1, og formen er så crappy som du kan få det. Her må det være noe feil ;-) Anonymous poster hash: df21b...632
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 0,3-0,5 grader. Så det blir uansett ikke feber. Det trenger jo ikke bety noe da. Jeg får sjeldent feber, men kan jo bli syk fordi om. En gang hadde jeg halsbetennelse, dobbelsidig ørebetennelse og begynnende halsbetennelse, men ingen feber! De prøvde til og med å sende meg hjem fra legevakten bare fordi jeg ikke hadde feber, og ble lange i masken når de så hvor syk jeg faktisk var Masse god bedring til deg! Anonymous poster hash: c5b29...a2f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 0,3-0,5 grader. Så det blir uansett ikke feber. Det trenger jo ikke bety noe da. Jeg får sjeldent feber, men kan jo bli syk fordi om. En gang hadde jeg halsbetennelse, dobbelsidig ørebetennelse og begynnende halsbetennelse, men ingen feber! De prøvde til og med å sende meg hjem fra legevakten bare fordi jeg ikke hadde feber, og ble lange i masken når de så hvor syk jeg faktisk var Masse god bedring til deg! Anonymous poster hash: c5b29...a2f Begynnende lungebetennelse skulle det stå... Anonymous poster hash: c5b29...a2f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Huff, ja jeg vet jo egentlig at jeg "aldri" får feber, men jeg kunne jo ha hatt normal kroppstemperatur i det minste ;-) Jeg skulle egentlig ønske at jeg kunne ha fått litt feber nesten.. Hadde vært lettere å overbevise meg selv om at det beste for meg er å holde senga i et par dager.. Anonymous poster hash: df21b...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå