Gå til innhold

Symarskin tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei :)

Er det noen av dere som har litt peiling på symarskin ? Jeg har veldig lyst på en symarskin og begynne å sy.

Men, jeg er ikke helt sikker på hvilken type jeg skal kjøpe. Jeg har lyst til å begynne å sy bukser, kjoler, gensre og kjørt.

Men hvilken skal jeg gå for ? Jeg har ikke noe mye erfaring med symarskiner fra før, men jeg har nå god tid og ønsker og lære meg å sy. Så ønsker en symarskin som er enkel og har de funksjonene som jeg trenger for å "vokse" med symarskinen.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur innom Singer i Oslo hvis du bor i nærheten, der har de stort utvalg.
Tanten til faren til barnet mitt kjøpte nettopp en symaskin til meg der, vet ikke hvilken enda men.
Gleder meg til å få den !!
Er en kreativ sjel innerst inne, men prøvde å sy for hånd, da gikk tålmodigheten fort slutt..

Nå sitter jeg å lurer på om dette innlegget var halveis trolleri, pga alle skrivefeilene.. Hmmm

Anonymous poster hash: e8b11...506
Skrevet

hehe, troll pågrunn av skrivefeil ? :P nei.. Hadde bare dårlig tid.. Nei, jeg bor ikke i nærheten av Oslo.

Skrevet

Man skriver ikke gensre, symarskin og kjørt på grunn av dårlig tid.

Anbefaler forøvrig sykroken.net for tips om symaskiner og oppskrifter.

Anonymous poster hash: 8b2a9...c59

Skrevet

Hva er en symarskin? Og hvordan syr man kjørt?

Anonymous poster hash: 11b38...afc

Skrevet

Jeg gjør det. Da jeg har skrive vansker. Så om jeg ikke følger ordentlig med, så blir det skrivefeil.. Meeeen, nok om mine skrivefeil..

Takk for svar!

Skrevet

Trivelig.. Du skjønte vell hva jeg mente.. Syns du det er greit av barna dine og mobbe\erte andre også ?

Fint forbilde..

Skrevet

Trivelig.. Du skjønte vell hva jeg mente.. Syns du det er greit av barna dine og mobbe\erte andre også ?

Fint forbilde..

Helt ærlig, jeg skjønner ikke et kvekk av hva du mener.

Skrevet

Fint forbilde..

Helt ærlig, jeg skjønner ikke et kvekk av hva du mener.

Om du ikkje skjønte innlegget til Hi pga skrivefeila har du alvorlege leseproblem...

Eg ville gått til ein lokal symaskinhandlar og snakka med dei der om kva dei tilrår.  både husquarna, bernina og janome har god kvalitet, og sikkert fleire merke med, men kva pris du vil legge deg på og kva behov du har kan vere greit å diskutere.   Om du skal sy gensarar må du ha elastisk saum som eit minimum. 

Eg valde å behalde den gamle enkle symaskina mi, og supplerte med ei overlock maskin i tillegg.  Den syr og kastar over i same operasjon, og er heilt super når ein syr klede, men ein må ha ei "vanleg" symaskin i tillegg.

Skrevet

:) Bruker symaskin nesten hver dag, og har aldri vært borti en så stabil og god maskin!

Skrevet

hehe, troll pågrunn av skrivefeil ? :P nei.. Hadde bare dårlig tid.. Nei, jeg bor ikke i nærheten av Oslo.

hehe ja. Nei var ikke meningen å mobbe, så forøvrig også at du ikke var fra Norge, og gikk gjennom flere innlegg av deg, så skjønte at det ikke var troll.

Det kunne fint vært noen som lagde et trolleinnlegg her med masse skrivefeil for å se om folk kommenterte tråden, eller skrivefeilene. Tenkte kanskje dette var et slikt innlegg.

Anonymous poster hash: e8b11...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...