Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 I det siste så har forholdet mellom meg og min samboer vært noe anspent. Han har jobbet nærmest hver dag siden juni, 12-14 timer om dagen. Dager han skal ha fri på ender enten med at han sitter på telefonen hele dagen og prøver å ordne noe med jobben, eller at han må inn selv på grunn av håpløse arbeidere.. Dette har ført til en del gnisninger oss i mellom da jeg ikke har mulighet til å ha noe særlig til sosialt liv, jeg må jo sitte her hjemme med barna hver kveld, og fordi det er håpløst å planlegge noe da vi aldri vet om han må på jobb eller ikke. Jeg er sliten fordi jeg er den som må ta meg av alt med barn, hus og bikkje samtidig som jeg går på skole, uten noe egentid, og han er selvfølgelig sliten fordi han jobber ræva av seg. Men i går dere, så fortalte han meg at til bursdagen min, som er på fredag, har han ordnet en tur til meg og jentegjengen min til Riga! Han har planlagt dette i en måned uten å avsløre noe som helst! Min mor og svigermor visste om det, og mine venninner så klart, og ingen har sagt noe som helst. Jeg er så glad og takknemlig, det er så ufattelig deilig å føle at man blir satt pris på en gang i blant! Jeg kan seriøst ikke slutte å smile, han tullingen der kan jammen være søt når han vil ;-) Så dette var dagens " skryte av mannen " innlegg! Gjør deres menn sånne ting for dere i blant? Anonymous poster hash: 11170...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå