Modesty Blaise. Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Nå trenger jeg noen tips av dere! Tenker på å gi mannen (og meg selv) en liten reise i julegave. Da tenker jeg en langhelg i en eller annen storby, og flytiden skal være maks 3 timer. Vi kommer også da til å ha med lille bølle, som da vil være ca 6 mnd. Og her kommer det store spørsmålet, hvilken by kan du anbefale? Og er er det viktigste, det må være mulig å ta tog fra flyplassen og inn til byen. Jeg har ingen planer om å styre med buss eller taxi uten ordentlige bilseter i, og da er tog det aller enkleste Kommer selv på København, London og Berlin, men dette er byer vi har vært mye i begge to. Andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Paris (tog fra CDG og Orly), Amsterdam? Anonymous poster hash: fc38f...7a0
Modesty Blaise. Skrevet 29. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2013 Paris (tog fra CDG og Orly), Amsterdam? Anonymous poster hash: fc38f...7a0 Supert, takk. Amsterdam kan helt klart være et alternativ, der har jeg aldri vært Andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Vi var I London I sommer med to små bøller, minste var 4,5 mnd gammel, fløy til Heathrow, og tok toget til hotellet. Hadde gå avstand til oxforstreet osv.. Koste oss kjempe mye Anonymous poster hash: 5be8e...1c3
Modesty Blaise. Skrevet 29. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2013 Vi var I London I sommer med to små bøller, minste var 4,5 mnd gammel, fløy til Heathrow, og tok toget til hotellet. Hadde gå avstand til oxforstreet osv.. Koste oss kjempe mye Anonymous poster hash: 5be8e...1c3 Ja, London er bare supert, og vi er godt kjent der begge to, så det er nok et av de "enkleste" stedene å dra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå