Gå til innhold

Reisetips / hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg noen tips av dere!

Tenker på å gi mannen (og meg selv) en liten reise i julegave. Da tenker jeg en langhelg i en eller annen storby, og flytiden skal være maks 3 timer.

Vi kommer også da til å ha med lille bølle, som da vil være ca 6 mnd.

Og her kommer det store spørsmålet, hvilken by kan du anbefale? Og er er det viktigste, det må være mulig å ta tog fra flyplassen og inn til byen.

Jeg har ingen planer om å styre med buss eller taxi uten ordentlige bilseter i, og da er tog det aller enkleste :)

Kommer selv på København, London og Berlin, men dette er byer vi har vært mye i begge to.

Andre forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paris (tog fra CDG og Orly), Amsterdam?

Anonymous poster hash: fc38f...7a0

Skrevet

Paris (tog fra CDG og Orly), Amsterdam?

Anonymous poster hash: fc38f...7a0

Supert, takk. Amsterdam kan helt klart være et alternativ, der har jeg aldri vært :)

Andre forslag?

Skrevet

Vi var I London I sommer med to små bøller, minste var 4,5 mnd gammel, fløy til Heathrow, og tok toget til hotellet. Hadde gå avstand til oxforstreet osv.. Koste oss kjempe mye :)

Anonymous poster hash: 5be8e...1c3

Skrevet

Vi var I London I sommer med to små bøller, minste var 4,5 mnd gammel, fløy til Heathrow, og tok toget til hotellet. Hadde gå avstand til oxforstreet osv.. Koste oss kjempe mye :)

Anonymous poster hash: 5be8e...1c3

Ja, London er bare supert, og vi er godt kjent der begge to, så det er nok et av de "enkleste" stedene å dra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...