Gå til innhold

Dere som mottar foreldrepenger,kan dere se litt her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal over på foreldrepenger f.o.m neste måned og ser at de skal være på konto innen siste virkedag hver mnd. Pleier dere da vanligvis å få de den 30/31 hver mnd?

Anonymous poster hash: 24bcc...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk de alt fra 24. til siste dag i mnd. Virker ikke som de egentlig har noe system på utbetalingene.

Anonymous poster hash: 7abfb...cf4

Skrevet

Det er litt forskjellig fra avtale til avtale tror jeg. Jeg skal få de den 27 om han betaler til tiden. Gjør han det ikke kommer de senest den 10 neste mnd. Det er om han ikke har betalt. Betaler han litt for sent kommer de dagen etter han har betalt.

Så merker når han ikke har betalt når han skal.

Anonymous poster hash: bf60c...10b

Skrevet

Tror du siste Anonym misforstod litt :) Med foreldrepenger mener jeg permisjonspenger :)

Hi

Skrevet

Jeg får de alltid den 25 i hver mnd. Men dette kan muligens variere fra kommune til kommune. Dette er min tredje permisjon, så har aldri fått pengene senere enn den 25 :)

Skrevet

Fikk de alt mellom 20 og 30/31 selv da jeg gikk på de. 

Mest rundt den 25. 

Anonymous poster hash: 1277f...8a0
Skrevet

Det utbetales til forskjellige datoer i forskjellige fylker, noen utbetalinger går automatisk og kjøres ved "hovedkjøring" som gjerne er mellom 20-25. i mnd, mens i andre saker må noen inn og "trykke på knappen" for å utbetale og man får de gjerne da litt senere.. Derfor er hovedregelen at du skal ha de på konto senest siste virkedag i mnd. Har du ikke fått dem da kan du ringe 55553333 så purrer de for deg..... 

Anonymous poster hash: 664d1...19d
Skrevet

Kommer an på om du får pengene utbetalt fra nav eller direkte fra arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 74b87...edf

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg får de fra jobb og derfor til vanlig lønnsdato

Skrevet

Jeg skal få de fra nav,derfor det er nytt for meg

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...