Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Mannen har snart bursdag. Og aner ikke hva jeg skal gi han Han er kjempe vanskelig å kjøpe til. Klær er helt uaktuelt da han har sagt han ikke vil ha det i gave Har heller ikke så god råd om dagen så kan liksom ikke invitere han ut på en fin middag heller. Har gitt han personlige gavekort gidliger som aldri har blitt brukt. Noen som har noen gode forslag? Anonymous poster hash: 7127b...88f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Hva med en god parfyme? Anonymous poster hash: 7efab...4f2
Salvador Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Mannen har snart bursdag. Og aner ikke hva jeg skal gi han Han er kjempe vanskelig å kjøpe til. Klær er helt uaktuelt da han har sagt han ikke vil ha det i gave Har heller ikke så god råd om dagen så kan liksom ikke invitere han ut på en fin middag heller. Har gitt han personlige gavekort gidliger som aldri har blitt brukt. Noen som har noen gode forslag? Anonymous poster hash: 7127b...88f hehe, ja personlige gavekort har jeg også gitt! skjønner ikke hvorfor de ikke blir brukt!! hva med picnic? ute eller inne fremfor ovn/peis? har han noen interesser? bake kake, lage fancy mat hjemme, er han glad i dingser?
Salvador Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 hva med et bildecolage? (usikker på skrivemåten) som sammenfatter deres tid sammen.
Salvador Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 http://youwish.no/gavetips/gave-til-han?gclid=CJLipIqo8LkCFSV6cAod5j8ARQ
Mars17 Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 http://youwish.no/gavetips/gave-til-han?gclid=CJLipIqo8LkCFSV6cAod5j8ARQ Kjempe fin side, men så dumt at man ikke kan søke etter sted.. :-)
Salvador Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 (endret) hmm. bare fant siden, har ikke utforsket noe mer på den Jeg googlet "gavetips til han" og fikk opp masse. Jeg har vært inne på en side for en stund siden som var kjempe bra! men finner den ikke igjen. Endret 29. september 2013 av Salvador
Salvador Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 fant denne også http://www.julegavetips.com/ den handler om julegaver, men går sikkert å bruke noe der til bursdagsgaver
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Takk for gode idéer! Får gruble litt til. Er pokker ikke lett. Skulle vært like enkelt som å kjøpe til meg :-P Noen fine neglelakk, en bok eller rett og slett en fin potteplante :-D HI Anonymous poster hash: 7127b...88f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Bøker, filmer eller tv-serier på dvd, musikk, gavekort på kinobesøk, abonnement på et blad eller tidsskrift? Anonymous poster hash: dd381...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå