Apple80 Skrevet 29. september 2013 #1 Del Skrevet 29. september 2013 Lurer på om tiden er inne for å gå ned til 1 lur på dagtid. Nå våkner han gjerne ca 6 (Dvs mellom 5 og 7..) og sover 9-10/10.30 ig 13/13.30-14.30. Legger seg for kvelden mellom 18.30 og 19. Det har begynt å bli vanskelig å få ham til å sovne på dagen så det er derfor jeg lurer på å gå ned til 1. (Han er vanskelig på kvelden/natta også,men det tror jeg er noe annet) Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Del Skrevet 29. september 2013 Prøvde bare å la han være våken så lenge som mulig før jeg la ham. I starten ble det nærmere den første luren enn den andre, siden det er mindre problematisk for ham å være trøtt om kvelden enn om morgenen. Ble litt tidligere legging om kvelden også i starten. Etterhvert som han ble vant til å være våken lenger om morgenen, så flyttet vi luren gradvis mot klokken 12, som var målet siden det er da det er lagt opp til soving i bhg. Eneste problemet er at han nå er vant til å være våken i 6 timer før luren, så hvis han sover til 8 en gang, så sliter de med å legge ham i bhg. Anonymous poster hash: 15fd5...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 29. september 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2013 Takk!det er nok sånn vi også må gjøre det. Hvor gammel var din da dere gjorde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 29. september 2013 #4 Del Skrevet 29. september 2013 Min er 1 år i dag og har sovet 1 lur i en ukes tid nå. Før sov han slik som din ca. Nå sover han sånn 10/11-13 MYE enklere å legge om kveldene. Vi slet alltid med å få han til å sove dupp nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Del Skrevet 29. september 2013 Takk!det er nok sånn vi også må gjøre det. Hvor gammel var din da dere gjorde dette? Min var 15 mnd, men har inntrykk av at han var litt senere enn det som er mest vanlig. Anonymous poster hash: 15fd5...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisch Skrevet 30. september 2013 #6 Del Skrevet 30. september 2013 Min er 14mnd og har sovet en dupp i ca to uker nå, fra ca 11.30-13.30. Ble to dupper noen dager i begynnelsen. Han begynte å sove litt lenger på morgenen, til ca 7 (tidligere 5), og da var det naturlig å prøve da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliniane Skrevet 30. september 2013 #7 Del Skrevet 30. september 2013 Vi prøvde i sommer da vår rundt ett år, men fikk det ikke til. Måtte ha 2 dupper. Etter et par uker i barnehage gikk det seg til av seg selv, for hun hadde ikke tid til å sove før de andre skulle sove. Nettene har gradvis blitt bedre av seg selv også, etter at det ble orden på duppingen på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliniane Skrevet 30. september 2013 #8 Del Skrevet 30. september 2013 Hadde en overgangsperiode også 2 dupper i helgene, men bare 1 i barnehagen. Det gikk seg også til av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå