Gå til innhold

I 18 time med rier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten. Lei å alt jeg skulle ønske er at jeg kunne sove.

Enda bare 4 cm åpning.

Anonymous poster hash: 0ed90...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er sliten. Det husker jeg godt fra min andre fødsel, jeg var så trøtt at jeg tryglet om narkose for å få sove.

Men så plutselig lå det en liten nydelig jentebaby i armene mine og jeg lå våken i flere timer bare for å se på henne.

Så hold ut, plutselig er babyen i armene dine og alt av smerter blir borte:-)

Klem

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg hadde rier i 36 timer med første barnet, og jeg følte jeg adri kom til og få en baby. plutelig kom han tilslutt, og det var verdt å vente på :-)

Anonymous poster hash: 74e3e...a02
Skrevet

Da jeg hadde hatt rier i 18 timer med førstemann, dro jeg til sykehuset. 12 timer senere var han endelig ute. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1ee9b...67e
Skrevet

24 timer med roer var det her med nr 1 før han ble hentet ut med keisersnitt, hold ut!

Det kan ta skikkelig lang tid spes med nr 1 men plutselig er du mamma og alt så verdt det!!!

Lykke til!

Skrevet

Dette er kanskje ikke mye til oppmuntring, men jeg hadde 48 timer med intense (ineffektive mesteparten av tiden) rier med første. Jeg var så sliten og trodde helt ærlig jeg skulle dø av utslitthet to ganger. Men det det var da over til slutt. Jeg overlevde, ut kom en fantastisk baby og i det store perspektivet var det bare to døgn av et langt liv.

Kom igjen, dette klarer du helt fint! Heier på deg!!

Anonymous poster hash: e932f...7fc

Skrevet

Hei, hvordan går det med deg?

Jeg lå omtrent like lenge med rier, og til slutt måtte de ta vannet på meg.

Da åpnet det seg for fult og etter 4 timer var barnet ute. Det ble veldig intenst iom. at de tok vannet på meg, men jeg er glad de gjorde det.

Anonymous poster hash: f22ca...b4e
Skrevet

Huff, det høres slitsomt ut ja! :/ Har aldri brukt mer enn 10-12'timer jeg fra start til slutt. Vet hvordan du har det, for hver time som går blir man mer og mer utålmodig... Jeg ønsker deg masse lykke til, og sender en klem til deg! Du klarer dette! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...