Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Det skal jeg! Har en 2-åring som nekter å sove og som er så forbanna at det er helt utrolig. Jeg er forberedt på å holde på meg legging i hele natt Anonymous poster hash: a1afa...48f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg! Mini på 4 mnd er lyys våken og ligger bare og skravler, og gråter innimellom. Sover på dagtid og er lys våken hele natten! Selv heller øynene på å lime seg sammen, er så trett at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg Anonymous poster hash: d8d49...d12
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Nå har min kampkjempe endelig sovna så nå tar jeg kvelden og nyter det så lenge som mulig! Natta! Håper din lille snur døgnrytmen snart Var igjennom det samme! Sove hele dagen og være våken hele natten. Godt de lærer forskjell på dag og natt etterhvert selvom min idag glemte forskjellen Anonymous poster hash: a1afa...48f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jepp, her ammes nesten hver time (!!!) av natten. Han er litt over en uke gammel... Anonymous poster hash: f8763...12b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Yes! Babyen på 3 uker er nattedyr deluxe; sover på dagtid, våken om natten Mammaen er sååååå trøtt nå.. Anonymous poster hash: cfb5e...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå